Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:00 Der er 25 kommentarer

Ikke et spørgsmål !!!.. Bliv skribent

Hejsa.

Da så mange andre også opretter spørgsmål som ikke er spøgsmål så vil jeg også lige gøre det.

Jeg vil bare gerne give jer dette link og hvis nogle er interesseret så kan i skrive til os.

http://temp.it-host.dk/ph4.dk/?page=skribent

Vi ses.. http://ph4.dk
Avatar billede hobbez Nybegynder
04. januar 2002 - 10:06 #1
Er det bare hos mig, eller har i Danmarks laaaaaaaangsomste site?

Nå, opgav før jeg overhovedet fandt ud af, hvad PH4 går ud på.

/Rob
Avatar billede backside Nybegynder
04. januar 2002 - 10:08 #2
Jeg kan ikke finde noget om hvad skribenten nøjagtigt skal skrive om.
Er det bare mig der er blind?
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:09 #3
der er da ingen problmer her.. måske er server lidt langsom, men man kommer da ind på siden. I slutningen af januar for vi desuden ny forbindelse kan jeg lige tilføje :)
Avatar billede kingjean Juniormester
04. januar 2002 - 10:11 #4
Øhhh... jeg er enig... den loader slet ikke billederne... hmmm, god reklame... :-)
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:12 #5
Skribenten skriver bla. artikler om:

babes & sex
games
Music - musik
Film  og TV
Outside - sektion for alle de artikler der ikke høre under nogle af de andre.
Cyberlife - artikler om it.
Avatar billede backside Nybegynder
04. januar 2002 - 10:15 #6
Ok, den loader fint hos mig.
Nydelig side forøvrigt.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
04. januar 2002 - 10:17 #7
det kunne være man skulle lave sine thumbnails til thumbnails og ikke bare tage det originale billede og ændre height og width så man får et billede på 73*67 pixels der fylder 130kb
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:18 #8
:-)
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:19 #9
mundi - Alle billeder er thumbnails så jeg ved ikke hvad du snakker om.

Avatar billede -mundi- Nybegynder
04. januar 2002 - 10:19 #10
derfor loader den nok en lille smule langsomt på en ISDN linie :-)
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:19 #11
øh ?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
04. januar 2002 - 10:20 #12
også den der ugens hjemmelavet ting ? Jeg har ikke checket de andre, det var bare den første jeg prøvede :-)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
04. januar 2002 - 10:21 #13
\"Har du set disse billeder fra sektionen Sjove billeder ?\" er da heller ikke thumbnails :-)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
04. januar 2002 - 10:21 #14
Never mind det var ikke det der ideen med dit spg, sorry jeg spammer
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:22 #15
mundi - det er bare et billede vi har lavet mindre så det er ikke i et større format - Prøv at tjeck det bedre næste gang du siger sådanne ting.
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:22 #16
jo tak.
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:24 #17
Det billede der bliver vist på forsiden:
http://temp.it-host.dk/ph4.dk/fun/pic/tumbs/193.jpg

Det billede der bliver vist hvis du klikker på billedet:

http://temp.it-host.dk/ph4.dk/fun/pic/193.jpg

--
Hvis det er fordi du vil spamme så stop.
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:25 #18
Hmm.. der må være sket en fejl. Selvom jeg synes det var lidt spam så takker jeg dig. Den fejl skal rettes med det samme.. jeg vidste ikke at det var de forkerte billeder der lå der :-)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
04. januar 2002 - 10:27 #19
:-)
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. januar 2002 - 10:47 #20
siten er langsom,... og i har vist ikke licenc til at bruge billederne vel?... det er scanned billeder, nogle af den i hvertfald.. kan genkende nogel Scanner-clan tags.. pas på... det kan koste DYRT

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 10:51 #21
øhm hvad har det lige med ikke spørgsmålet at gøre ?
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. januar 2002 - 10:54 #22
siger det bare... derfor er det også en \"kommentar\"

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 11:13 #23
ok :)
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
04. januar 2002 - 11:23 #24
Nu skulle siden køre hurtigere :)
Avatar billede backside Nybegynder
15. april 2002 - 13:52 #25
Er det ved at være lukketid?