Avatar billede viborg Nybegynder
03. januar 2002 - 22:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

The sims

er der nogen der ved hvordan jeg bruger de skins jeg har downloadet..

jeg har installeret dem som der står man skal men ved ikke hvordan man vælger dem ...
Avatar billede jamal_s Nybegynder
03. januar 2002 - 22:41 #1
du skal sætte dem i et eller andet map som jeg kan ik huske hvad den hed, men kig igennem mapperne og se om typerne (din filer) er de samme som lægger i den map, også indsæt dem bare ind :)
Avatar billede jamal_s Nybegynder
03. januar 2002 - 22:41 #2
svar :)
Avatar billede viborg Nybegynder
03. januar 2002 - 22:56 #3
jeg ved godt hvor de skal ligge bare ikke hvordan man aktiverer dem....