Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. januar 2002 - 17:27 Der er 16 kommentarer

bare et lille dumt spm

Hvor mange af jer deltager i Komputer for alles konkurrence om, hvem der kan lave det bedste program i Delphi 6?

Avatar billede simonj Nybegynder
03. januar 2002 - 17:35 #1
a-ha! Hvad kan man vinde ?
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. januar 2002 - 17:42 #2
Lydkort. Jeg har godtnok ikke brug for nogen lydkort, men man kan altid sætte noget i den blå avis eller sådan noget...
Avatar billede hono Nybegynder
03. januar 2002 - 18:00 #3
Hmm, jeg er i gang med at lære programmet at kende. Så hvis jeg får en god idé kan det da ske at jeg sender ind. Men ikke noget jeg gider anstrenge mig specielt for.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. januar 2002 - 19:43 #4
Det skal være inden 1. Feb.
Avatar billede dar Nybegynder
03. januar 2002 - 21:04 #5
Bare et lille dumt spm: Hvor mange holder overhovedet komputer for alle? Det er da det lammeste blad, ever!
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. januar 2002 - 21:25 #6
dar > NEJ, DET ER EJ!!!
I HVERT eneste blad har de et eller andet stort program med til professionel brug, enten 3D-grafikprogrammer, Delphi, eller programmer til lyd!
Og alle programmerne er i fuld version og gratis!!!
Så du skal ihvert fald ikke sige, at Komputer for alle er dårligt!!
Alle de andre blade har sq kun fucking kedelige demoer, pachtes etc. men aldrig nogen store sjove programmer i fuld version at lege med, det har Komputer for alle!

Deres indhold består nemlig ikke kun i at skrive om de nyeste programmer på markedet, som f.eks. WinXP, Office etc. men har altid en eller anden form for guide i, hvordan man bruger de store programmer på deres K-cd!
Og de har haft store programmer på deres K-cd lige siden år 2000!
Privat Computer, Alt Om Data etc. er sq de rene reklamer. \"Og de vildeste spil nogensinde WOW!\" (sådan er alle andre PC-magaziner), mens Computer for alle henvender sig til totale newbies som til dem der vil igang med det mere avancerede.
De har sq altid et eller andet sjovt legetøj på deres (min) elskede K-CD :) :) :)
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
03. januar 2002 - 21:53 #7
endnu et 0 point spørgsmål fra cyberlsn ..
Avatar billede coldshadow Nybegynder
05. januar 2002 - 02:41 #8
Hallo, hvorfor fanden skal folk altid kritiserer at der ikke er point på spørgesmål?
Lad være med at kigge hvis i ikke gider at skrive uden at få point!
Det er så nemt et spårgesmål at det måske burde stå til 1 point, men hvordan skulle vi så dele det?
Avatar billede cybermike Nybegynder
07. januar 2002 - 18:54 #9
*lol*

Lsn> hvor skal men sende sit program hen, så skal jeg lige finde noget og sende afsted :o)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
07. januar 2002 - 19:55 #10
Cybermike, nu kender jeg dig så godt, at jeg nægter at give dig adressen :-)
Du vil indsende din Unifix Ultra Dj Mixer, right?
Og den har du jo, som du selv har sagt til mig, lavet på 2 år. Så er det jo snyd, hvis du vinder. Jeg har kun haft 1 dag til at lave mit program, (en Text Editor til Tags, så det bliver hurtigere/nemmere at programmere i PHP, ASP, C, C++, Pascal, Object Pascal, Assembler osv. Man skal bare tilføje sine egne Tags :) )

Avatar billede cybermike Nybegynder
07. januar 2002 - 19:59 #11
cyberlsn> Nu er du dum at høre på. Jeg vil ikke send UDM afsted fordi jeg vil ikke af med sovsen til den. Jeg finder addressen plus noget at sende afsted. Isør når du siger sådan.
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
08. januar 2002 - 13:38 #12
cyberlsn  >> det har Privat Computer, Alt om Data og mange andre sgu da også - Komputer for alle er et blad hvor man efter at have læst blot overskriften kan regne resten af artiklen ud. \"Sådan sætter du e-mail op til HELE famillien\"...
Hvis man er nørd, så er Komputer for alle sgu ikke ligefrem bladet man skal bruge sine penge på - men al respekt til de mennekser som stadig har svært ved at bruge en pc, og derfor er det også ok at der findes blade som Komputer for alle
(Min programmering udsprang fra Komputer for alle
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
09. januar 2002 - 17:00 #13
Nu køber jeg Komputer for Alle -UDELUKKENDE- af den ene grund, at de har nogle gode store programmer, som Privat Computer IKKE har.
Tror du selv, at jeg er så dum, at jeg læser deres Newbie artikler, eller hvad? *NOT*
Jeg køber bladet for deres CD!
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
09. januar 2002 - 17:03 #14
Cybermike, ja, ja.... Du lyder lige så dum som du altid har gjort.
Find du bare den adresse og send et skide program af sted, jeg er ligeglad.
JEG giver dig bare ikke adressen....
Avatar billede cybermike Nybegynder
09. januar 2002 - 17:19 #15
ja ja
Avatar billede el_fredo Praktikant
24. september 2004 - 14:00 #16
Cyberlsn skrev:

"Privat Computer, Alt Om Data etc. er sq de rene reklamer. \"Og de vildeste spil nogensinde WOW!\" (sådan er alle andre PC-magaziner), mens Computer for alle henvender sig til totale newbies som til dem der vil igang med det mere avancerede."

Jeg må indrømme, at generaliseringer af enhver art, som ikke har bund i hverken fakta eller statistik, er ligegyldige og siger mere om personen selv, end om de ting han eller hun forsøger at nedgøre. Jeg ved at udtrykket var provokeret af endnu en lamer kommentar om, at Komputer for alle er et lamer-blad. Hvorfor er der så mange der ikke kan acceptere, at vi alle skal starte et sted. Nok er KFA et newbie blad... OG HVAD SÅ? Det gør det ikke til et dårligt blad. Og jo, der er reklamer i Alt om Data og Datatid osv. og hvad så? Der er jo også andet. Til de mere avancerede pc-brugere kan man i disse blade læse om alt fra hardwaretests til opsætning af mailservere osv. Selv disse artikler kan til tider virke overfladiske og amatøragtige, men så må man acceptere at man er blevet mere klog på området, og ikke lade dette faktum gå ud over dem som endnu ikke har nået det punkt. Det er sq som at være i børnehaveklassen hvor ham drengen på 7 var den seje, udelukkende fordi han var 7. Hey, det bliver vi jo (forhåbentlig) alle sammen, men hvor sejt er det så lige at være 7 i børnehaven set i bakspejlet.

En lang smøre om et lille emne. Men det irriterer mig når folk generaliserer, og det fjerner fokus fra spørgsmålet. God weekend. :)