Avatar billede 99zmaq Nybegynder
03. januar 2002 - 12:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

pc\'en kan ikke finde søgesiden...

min pc brokker sig når jeg prøver at besøge en hjemmeside og det er til trods for at den fint logger på nettet...

pludselig står der: computeren kunne ikke finde søgesiden...(eller noget i den stil!)

hjælp!!!!!!!!!!!
Avatar billede zhark Nybegynder
03. januar 2002 - 17:34 #1
Hvad er det for en hjemmeside? Skriv et link så vi andre kan prøve!
F. eks. har eksperten været nede og er stadig ustabil - desværre... MERE eller (MINDRE) problemer med ALLE site, de har aldrig hvad der loves og i særdeleshed hvis det er en \"ny\" skal du regne med 2-3 måneder før det kører bare nogenlunde (:
Avatar billede zhark Nybegynder
03. januar 2002 - 17:41 #2
Er det din egen HJ. side, på din host eller hva\'?
Har været igennem cybercity/tele dk/.... Stofa og nu GVDnet alle har kørt af H-til i starten.
Avatar billede hanstholm Nybegynder
05. januar 2002 - 09:25 #3
Jeg har samme problem, men kun med få sider. Jeg kan f.eks. godt se siden http://www.guide2www.dk/, men ikke siden http://superskrab.guide2www.dk/. Der kommer en meddelelse at siden ikke kan vises.Ikke fordi denne side betyder noget for mig. Problemet opstod da jeg for ca. 3 uger siden opgraderede internetexplorer fra 5.0 til 6.0. Jeg har prøvet at ændre sikkerhedsniveau og mange andre indstillinger. Jeg bruger Windows 98.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
05. januar 2002 - 09:32 #4
Hanstholm> Jeg kan ikke se nogen af de sider du henviser til ..
Avatar billede zhark Nybegynder
05. januar 2002 - 12:05 #5
hanstholm> Selvfølgelig kan det være nødvendig - ind imellem, at SKRIVE et link,
Nu er der ikke meget (nærmere) forklaring om \"problemet\"
Avatar billede zhark Nybegynder
05. januar 2002 - 12:15 #6
Men man skal skrive linket korrekt! http://www.guide2www.dk/ her har du sluttet med et , og det andet link er helt \"syg\".
Prøv så ofte det er muligt at bruge ved link: kopier og indsæt!
venstretast een gang på linket så det bliver hightlightet (blå), tast så ctrl+c - har du en kopi af linket i udklipsholderen, når du så vil indsætte det (som f. eks. her) så tast ctrl+v så skriver man aldrig forkert!
Avatar billede zhark Nybegynder
05. januar 2002 - 12:19 #7
Mon ikke det her er det rigtige link til det andet? http://www.superskrab.dk/
Avatar billede zhark Nybegynder
05. januar 2002 - 14:09 #8
99zmaq>
Vil du ikke lige forklare problemet lidt mere, man ved jo ikke rigtigt om du \"bare\" skriver linket forkert eller hvad der foregår?