Avatar billede hicarfi Nybegynder
03. januar 2002 - 08:56 Der er 3 kommentarer

PowerDVD xp

Jeg har et problem med underteksterne i PowerDVD... Alt det som bliver vist som undertekst forsvinder ikke før noget nyt bliver vist og det er sq irriterende og det vil sige at hvis der nu var nogen som sagde: \"Et eller andet\" og der gik en ½ time før der blev sagt noget igen ville teksten blive stående indtil der blev sagt noget igen...

Håber der er hjælp på vej... På forhånd tak!!! :o)
Avatar billede svuppenator Nybegynder
03. januar 2002 - 22:25 #1
Prøv at hente den nyeste powerDVD. http://www.gocyberlink.com/
Eller prøv en anden fra DVD-Digest. http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/playback.html
Avatar billede hicarfi Nybegynder
04. januar 2002 - 09:01 #2
JEg skulle nok have fortalt dette... MEn det problem har jeg ikke altid haft... Det er bare kommet lige pludselig....

svuppenator>> Sorry... Hvis du har haft besvær med besvarelse af opgaven... MEn jeg har afvist dit svar...
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. januar 2002 - 12:11 #3
humm.... den har jeg ikke oplevet før, men har oplevet at få underteksterne grøn/blå - eneste løsning efter tale med support, var enten at det var grafik-driverne eller format (endte med det sidste da det var en ren windows og det hjalp)

:(