Avatar billede reg_guy Nybegynder
03. januar 2002 - 00:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Programmet skal køre UDEN Visual Basic...

Ok... som titlen nok har antydet vil jeg gerne vide hvordan jeg kan få et program skrevet i Visual Basic til at køre UDEN Visual Basic... så det kan køre på en computer der ikke har visual basic... øjeblik... skal man bare klikke på \"Make XXXXX.exe\" ??? kan den så køre UDEN Visual Basic???
Avatar billede zeth Nybegynder
03. januar 2002 - 00:28 #1
Jep? *S*
Avatar billede reg_guy Nybegynder
03. januar 2002 - 00:40 #2
ok, takker, du får 10 point...
Avatar billede reg_guy Nybegynder
03. januar 2002 - 00:40 #3
Hov, vent... hvordan for man et program til at genstarte computeren?
Avatar billede zeth Nybegynder
03. januar 2002 - 01:29 #4
opret et nyt spørgsmål :)
Avatar billede reg_guy Nybegynder
03. januar 2002 - 01:34 #5
og give 10 point mere... hmmm... jeg kunne også bare ha\' la\'t vær\' med at gi\' dig point... jeg ku\' ha\' sagt at jeg selv opdagede det =)
det gør jeg da bare næste gang... nåh, men tak for hjælpen... gider sq da ikke oprette et spm til, du fik 10 point for et svar jeg selv havde... du burde være taknemmelig!
Avatar billede reg_guy Nybegynder
03. januar 2002 - 01:35 #6
grådige bæst!
Avatar billede mikker Nybegynder
03. januar 2002 - 05:59 #7
Bare det var mig der kunne smide om mig med 10 point... Og så på
EN gang!

Avatar billede sjh Nybegynder
03. januar 2002 - 18:22 #8
mikker > Det kan du gøre 602 gange. ;-)
Avatar billede zeth Nybegynder
03. januar 2002 - 21:46 #9
reg, hør nu lige her.. det var ikke det du spurgte om.. og for 10 point skal du nok ikke regne med at få et svar på hvordan du genstarter computeren med VB kode..
Avatar billede reg_guy Nybegynder
04. januar 2002 - 17:25 #10
skal man ikke bare køre: C:\\WINDOWS\\RUNDLL32.EXE SHELL32.DLL,SHExitWindowsEx 2 ???
Gad vide hvordan man køre programmer?