Avatar billede fss Nybegynder
07. juni 1999 - 12:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvem?

Hvem er det der bruger sådan et sted som det her?
Avatar billede kermit Nybegynder
07. juni 1999 - 12:33 #1
Lige nu er det dig!
Avatar billede DaneX Praktikant
07. juni 1999 - 12:36 #2
Tjaaa ... der er mange forskellige folk og man kan med næsten 100% sikkerhed få et svar på sit spørgsmål her :o)
Avatar billede benny.dk Nybegynder
07. juni 1999 - 12:36 #3
Folk som har et problem, som de gerne vil have løst, folk som har en viden de gerne vil dele med andre som har problemer samt endelig en gruppe som kæmper om at skaffe sig så mange point som mulig, så de ligger øverst på top-10 listen:-)
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 1999 - 13:44 #4
PC brugere, som har opgivet divers supportere rundt omkring i firmaerne og som savner et fornuftigt svar, i stedet for bemærkningen " Der er kun en ting at gøre Reeset maskinen og prøv igen."
Her finder du EKSPERTERNE!. Det er ikke uden grund stedet bliver kaldt eksperten.
Avatar billede mukke Nybegynder
07. juni 1999 - 19:50 #5
kharder: nådada... jeg får altid at vide:
" Der er kun en ting at gøre geninstaller Windows og prøv igen."
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 1999 - 23:11 #6
Ja tak også kolapser det hele for alvor, med div. win. initi. Så skal man aligevel starte forfra helt nede fra.
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
07. juni 1999 - 23:14 #7
Det er jo ikke os allesammen der er "EXPERTER" - vel?

/TisseTrold
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 1999 - 23:33 #8
selvfølgelig ikke, ellers er der jo ingen at give gode råd til vel?

Man er nok ekspert inden for hvert sit område ik!?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. juni 1999 - 13:26 #9
jeg bruger det også... men det siger vi ikke til nogen... (der er nom ingen der har opdaget at jeg gør det....)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. juni 1999 - 13:27 #10
nom=nok