Avatar billede taygoo Nybegynder
02. januar 2002 - 17:51 Der er 52 kommentarer og
1 løsning

Silent Hunter

hvad synes i om www.silenthunter.dk?
Avatar billede taygoo Nybegynder
02. januar 2002 - 17:53 #1
ups www.silenthunter.dk ..........;)
Avatar billede help--me Nybegynder
02. januar 2002 - 17:55 #2
TOTAL fed side!!!

Hvis du har lavet den....så kan du sagtens tjene penge ved at sælge hjemmesider!!!
Avatar billede help--me Nybegynder
02. januar 2002 - 17:55 #3
hvad er forskellen??
Avatar billede taygoo Nybegynder
02. januar 2002 - 17:56 #4
Jeg har ikke lavet den men manden der har lavet den ejer www.ipage.dk
Avatar billede help--me Nybegynder
02. januar 2002 - 17:57 #5
ok...Men den er Fed!!!
Avatar billede taygoo Nybegynder
02. januar 2002 - 17:59 #6
Ja......Ville bare lige vide hva\' i/du synes om siden.........(Jeg er med \"flåden\" til spillet Silent Hunter 2, Siden er den danske base, hoved basen hedder www.sh2fleet.com)
Avatar billede taygoo Nybegynder
02. januar 2002 - 18:10 #7
Kom nu, Kun en har sagt sin mening!
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2002 - 20:21 #8
help--me> Tag dig sammen...

taygoo> Du må hellere fortælle din ven at han skulle have taget resten af det der aftenskolekursus færdigt :P
Avatar billede kartolux Nybegynder
05. januar 2002 - 00:36 #9
Flot! 10@13!!!
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 09:59 #10
kartolux> Get real!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 10:04 #11
Rigtig flot side. 10@13. :o)

El barto> Hold dine dumsmarte bemærkninger for dig selv. :o(
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 10:07 #12
hells_bells> 10@13 fortjener siden absolut ikke! Og jeg kommenterer når det passer mig. Men du har jo kun været her 22 dage så man kan vel ikke forvente at du kender noget til niveauet herinde.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 10:11 #13
El barto> Jeg har været her på Eksperten i over 1½ år, men under et andet navn.
Og jeg kan se at det er med rette at folk kalder dig Ævl Barto.

Og hvis vi mener at det er en flot side, hvad fanden rager det så dig ??
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 10:16 #14
Hvis folk skriver noget jeg mener er forkert så skriver jeg det!

Hvis du har været her på E i 1½ år så må du også vide at et 10-tal er alt for højt for en side som denne.

Du tør vel ikke fortælle hvad du før hed, alle kan jo slynge sådan en bemærkning ud når man ikke skal stå til regnskab for den.
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. januar 2002 - 10:23 #15
el farto - bland dig udenom.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 10:27 #16
kartolux> Dine svar er altid noget 11@13 Flot! og du giver aldrig et svar man kan bruge til noget.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 10:27 #17
Kartolux> *lol* Den var ny. :o)
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 10:37 #18
El Barto> Smag og behag er heldivis forskellig.
Og nej jeg udleverer ikke mit gamle brugernavn, da jeg ikke gider det point ræs igen...
Over and out.
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. januar 2002 - 10:39 #19
el farto --> Du er da noget af det mest trælse, jeg har mødt. Du har da vist aldrig læst mine anmeldelser, og de reaktioner jeg får fra ejerne.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 10:54 #20
Spørgsmål du har fået point i:

http://www.eksperten.dk/spm/128427 - NIX, hvor er det akavet og spoleret.

http://www.eksperten.dk/spm/154707 - Det ligner et HacKeRZiTe :0)

http://www.eksperten.dk/spm/153261 -  I højre kolonne links skal ALT venstrestilles - ellers flot! (her svarer du en rigtig fusker, det er squ snart pinligt)

http://www.eksperten.dk/spm/153232 - Den er den onde lyneme kedelig  :0)

http://www.eksperten.dk/spm/96722 - Jeg kan godt li\' det vægpapir, der hedder untitled ;0)

http://www.eksperten.dk/spm/88024 - Flot, gennmført og konsekvent i sin stil. Høj informativt niveau og stramt design giver ialt 10@13 ! (Her brillerer du så med at give en af DK\'s grimmeste sider 10@13)

Og man kunne blive ved, men det gider jeg ikke. Min pointe er at i skulle lære 13-skalaen at kende før i begav jer ud i karaktergivningens svære kunst.
Avatar billede 123 Nybegynder
07. januar 2002 - 11:16 #21
Nu har jeg ikke været ret meget i denne kategori, men jeg må indrømme at det er nogle ekstrem høje karaktere der bliver givet. OG ofte bare en latterlig kommetar \"Skide flot, fortsæt sådan\" eller lignende ros. Ofte fordeler spørgeren bare point til alle der har svaret, om det er fordi at han er for doven eller bare lader sig smigrer ved jeg ikke.
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. januar 2002 - 11:18 #22
Jeg er klar over, at jeg til tider er lidt for kortfattet eller positiv. Men du har vist ikke fattet, at jeg ikke regner points for noget. Det er ikke for at modtage points fra nogen, jeg vurderer deres websteder.

Jeg har selv oprettet dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/85201

På samme måde har jeg oprettet flere andre spørgsmål. Jeg tror, at de points jeg har tjent og de points, jeg har brugt på den slags ting går lige op. At du så ikke er enig med mig i mine vurderinger, det er da mig bedøvende ligegyldigt.

Jeg har endnu aldrig skændtes med nogen her på eksperten, men du er vist en af dem, der ligefrem opfordrer til det.

Der er jo ingen grund til at flå eller smadre folks små billige og letkøbte koncepter - vel? Det er jo ikke design det hele - hvis du forstår hvad jeg mener ;0)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 12:37 #23
kartolux> Hvis du ikke gik op i point hvorfor svarer du så? Du kunne jo nøjes med en kommentar.

Og når folk kommer for at få en vurdering er det _altid_ bedst at være ærlig. Det duer ikke bare at klappe på skulderen og sige \"flot, bliv bare ved\"
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 12:49 #24
Ævl Barto> Luk nu røven, vi er mange der ikke gider at høre på alt dit ævl..
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 13:04 #25
hells_bells> 1, 2, mange?
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 13:12 #26
I den tid hvor jeg har været på Eksperten, er der mange der har delt samme mening som bla mig.
Dui skal altid blande dig, og være åhh så klog.
Mange af de sp hvor du deltager er der bøvl med dig. Ja så der er mange, og det ved du godt selv. Hvofor tror du ellers at folk kalder dig Ævl Barto ????????????
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 13:14 #27
Jeg bærer min byrde med glæde :P

Måske du kunne finde et af de spm. hvor jeg bliver kaldt ævl barto? Der er vist kun en anden bruger der har kaldt mig det, og han er slettet. Så du = ham
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 13:18 #28
Gu gider jeg ikke at sidde og bladre igennem bunke af sp for at vise dig det. Du er en løgnhals hvis du påstår at der kun er en der har kaldt dig det. Jeg er dybt skuffet over at du sidder der og lyver over for folk på Eksperten.
Og nej jeg er aldrig blevet slettet men valgte selv at skifte navn.. Så det er ikke mig der startede med at kalde dig Ævl Barto.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 13:43 #29
haha..jeg er en løgnhals..klart nok :P

Du kan jo ikke argumentere uden et ordenligt grundlag. Tør nu øjnene og vær glad for at du overhovedet kan trykke på knapperne på dit tastatur.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 13:52 #30
hells_bells = holy-shit
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 13:53 #31
Nåhja. De eneste 2 spm hvor ævl barto optræder er http://www.eksperten.dk/spm/146230 og http://www.eksperten.dk/spm/143182
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 13:54 #32
Ævl Barto> *lol* Der tager du fejl.. Men face it du er en pain in the ass.
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. januar 2002 - 13:54 #33
Fordi jeg så tit har sendt kommentarer ind til andre spørgsmål, som var ment som svar.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 13:57 #34
Ja det håber jeg da jeg er! At du er misundelig på mig er da ikke min skyld.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 13:58 #35
I sp 143182 Blander du dig igen i noget du skulle holde næsen fra. Tsk tsk typisk dig.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 13:58 #36
kartolux> \"Fordi jeg så tit har sendt kommentarer ind til andre spørgsmål, som var ment som svar.\"

Du har lige skrevet at du var ligeglad med point, og alligevel syenes du at et svar er bedre end en kommentar. Hvad er forskellen?

Det er iorden at du er pointjager (hvem er ikke det til en vis grad) men så giv dog nogle ordentlige svar, ellers så nøjes med en kommentar!

Det andet kan spørgeren jo ikke bruge til en klaphat...
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. januar 2002 - 14:00 #37
Det kan da godt være, du er for dum til at gætte det. MAN KAN JO FOR F***** FINDE SINE SVAR IGEN, MEN IKKE SIN KOMMENTARER DIN NØD!!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 14:02 #38
El_ Barto> Jeg har meldt dig til admin. Grunden er at du blander dig i alle de ting hvor du intet har at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 14:03 #39
kartolux> Nu er det vist dig der er en nød. De spørgsmål du blot kommenterer ligger under det link der hedder \"Spørgsmål hvor kartolux deltager\" ( http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=kartolux&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=1&i6=0&i7=0&i8=0&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0 )

Og skru så lige ned for Caps Lock!
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 14:03 #40
hells_bells> Flot!
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. januar 2002 - 14:07 #41
Det er NEMMERE for alle, hvis man KOMMENTERER ting, man ikke har forstand på eller ved så meget om og SVARER på ting, som man mener,man ved noget om. Men du kender da vist ikke forskellen...
Avatar billede hells_bells Nybegynder
07. januar 2002 - 14:08 #42
El_barto> Tak tak..
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 14:14 #43
kartolux> Pas nu på ikke at gå længere ud end du kan bunde.

For mange dårlige undskyldninger, og for lidt tankegang.
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. januar 2002 - 14:29 #44
I øvrigt så er du helt forkert på den. Dit udtræk indeholder både de spørgsmål, man har kommenteret og dem, man har besvaret. Ergo er det nemmere at finde SVAR end \"SVAR og KOMMENTARER\". Hvem kan bunde ;0)
Avatar billede annikadk Nybegynder
07. januar 2002 - 14:30 #45
så siden, og så fin nok ud, men smuttede med det samme.. HADER enhver pop-up, da de ikke kan bruges til noget ud over at man skal fjerne dem med tast/tryk.

el_barto & kartolux: *ser skuffet på jer* tag da lige engang og diskuter det et andet sted.
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. januar 2002 - 14:31 #46
Underligt iøvrigt. Samme måde at diskutere på havde en af mine barndomskammerater. Han sad tit udenfor klassen.
Avatar billede anjensen1 Novice
07. januar 2002 - 17:58 #47
Gider ikke kommentere mudderkastningen.
I forb med siden
Fjern den alert.
Det er dårlig / forkert brug af alerts som KUN (hvad betegnelsen også siger alert= advarsel) bør anvendes i forb.  med en handling der kan få konsekvenser for en bruger!
Altså dårlig sriptning og ringe brugervemlighed. Det er ret alvorlige fejl ved et site.

Ellers ok.

mvh
Avatar billede kaese Nybegynder
09. januar 2002 - 15:02 #48
Nice skænderi her ..hehe =)

Tjah, eneste jeg synes er fiks ved den side, er den lille cookie-sjover nede i bunden, der fortæller hvor mange gange man har været på siden. Resten af siden er lidt... kedelig. Og animerede gif\'er er ik liiige det fedeste ;)
Avatar billede taygoo Nybegynder
13. januar 2002 - 10:58 #49
Nu har i haft jeres skænderi.....Men kan i argumentere hvorfor siden er god?
El berto ...nu har du stortset kritiseret alle i dette her spørgsmål...du har endnu ikke givet din mening om siden som jeg syntes at du skal gøre da du modsiger andres meninger om siden og du ikke har!
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2002 - 11:04 #50
taygoo> Jeg synes det ligner noget fra AOF. Du har både en alert og en popupbox, flimrende grafik der stjæler øjet og skæve farvesammensætninger.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
13. januar 2002 - 11:08 #51
Flimrende grafik ??? = Gnier grafikkort.

Jeg syntes at siden er meget let at overskue, samtidig er det nogle fede farver.Den er også flot sat op samtidig er det en spændedendededede side.
Det ville være for fedt hvis der var baggrundslyd, af vand/sonar eller ligende...

Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2002 - 11:12 #52
hells_bells> flimrende grafik = tekst der bevæger sig
Avatar billede taygoo Nybegynder
13. januar 2002 - 12:20 #53
El barto.....siden flimrer ikke for mig?

hvilken computer har du og hvilken opløsning bruger du?