Avatar billede reni Nybegynder
02. januar 2002 - 14:15 Der er 2 kommentarer

CD-ROM-drev og A-drev

Jeg har et problem med mit CD-ROM-drev og A-drev. Sagen er den, at jeg ikke kan få kontakt med drevene. Når jeg tænder computeren er der lys i drevene, så de er nok ikke helt \'døde\'!

Jeg har ad omveje fået at vide, at man kan omdøbe diverse *.vxd-filer til *.OLD. Det har jeg gjort men uden held. Der er STADIG ikke kontakt til mine drev.

Jeg har en Pentium II 300 MhZ computer.

Kontakt mig venligst på følgende e-mail:

wiitanen@post7.tele.dk

På forhånd tak.

Hej,
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. januar 2002 - 18:22 #1
man må ikke kontakte hinanden på ICQ eller via mail uden at man løbende orientere andre eksperten brugere om forløbet.

Pil først di CD-drev fra og lad det være.
Koncentrer dig om at få floppyen til at virke, lampen i den må ikke lyse konstant, så skal du vende stikket til den.
Sørg for at det er det yderste stik der bruges.

Start så PC og se om den lyser kortvarigt, det skal den normalt gøre.
Avatar billede jankoman Nybegynder
02. januar 2002 - 22:07 #2
Er de holdt op med at virke uden grund eller har du pillet ved noget inde i maskinen?
Mvh Janko