Avatar billede mailbox Nybegynder
16. april 2000 - 17:17 Der er 18 kommentarer

Banner system?

På min hjemmeside skal jeg lave et system, hvor man kan til melde sig, og så nå man har tilmeldt sig med en URL og en Email, så skal man få en souce kode at se...

Jeg skal bruge det til en konkurence..
Nå nogen sætter et banner ind på deres side, skal jeg kunne se hvilke sider der kommer flest klik fra ??!?!?!?
Jeg vil give 300point + et .com/.org/.net domæne efter eget valg..
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
16. april 2000 - 17:25 #1
Jeg vil gerne lave det for ca. 4000,- Prøv evt. at se forbi http://www.johansen-design.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. april 2000 - 18:53 #2
Hmm, jeg kiggede lige forbi, dkkarpen, og i betragtning af at man udgiver
sig for at være et professionelt firma, ser forsiden altså liiiiidt sjov
ud i Netscape 4.5  ;-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. april 2000 - 18:54 #3
...foruden at det er noget PJAT med musik... :-(
Avatar billede mailbox Nybegynder
16. april 2000 - 19:09 #4
Hey erik, kan du ikk lave så noget der ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. april 2000 - 19:31 #5
Der? Her? Nah,jeg skal ikkel lave andet på eksperten end svare på "små"
problemer, så jeg er enig med dkkarpen. Men jeg tager kun ca.
3999.95 kr for det ;-) Og nej, jeg kender ikke til de eventuelle gratis bannersystemer
der naturligvis findes rundt omkring.
Avatar billede bocker Nybegynder
16. april 2000 - 20:07 #6
Ehm hvis jeg siger jeg vil lave det for 2000,- så er jeg lavest bydende, men hvornår skal du bruge det?
Avatar billede fagbog Nybegynder
17. april 2000 - 07:03 #7
Mailbox -->

det der med automatisk at vise en source kode når man tilmelder
sig har jeg ikke set før i asp,
men det er set som shtml.
jeg har en databasesystem soim registrere klik fra andre sider med et id nr.
Men du skal bare kægge det ind manuelt og sende brugeren en mail med source koden til dit banner.
jeg ved at man kan lave noget der tilpasses databasesystemmet,
men hvordan det må de andre asp-hoveder her på eksperten da vide.
Databasesystemmet kan du få for 500 Point

Mvh

Henrik Mardov
Avatar billede mailbox Nybegynder
17. april 2000 - 09:26 #8
fagbog... Det vil jeg gerne ha, men jeg har kun 300point... Ka vi ikk aftale du får et .com/.org/.net domæne redirect efter eget valg + de 300point ?

Avatar billede bocker Nybegynder
17. april 2000 - 10:31 #9
shtml, lad være at spørge mig :)

Men det kan sagtens laves i ASP, jeg har da lavet det før...
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
17. april 2000 - 12:50 #10
Erik Jacobsen>>Netscape - hvad er det?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
17. april 2000 - 12:51 #11
Musik er et spørgsmål om præferencer. Hvis det ikke er noget der tiltaler dig, så er det jo bare ærgeligt...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. april 2000 - 12:52 #12
jamen det siger jo alt om "dit" firma
Avatar billede bocker Nybegynder
17. april 2000 - 14:19 #13
hvis man ikke designer sine sider, så de virker i Netscape, så er man sq amatør, jeg må være enig med erik her!

Men jeg er også enig i at Netscape er det værste lort som er lavet, men derfor er der alligevel et par derude der bruger den, så dkkarpen, tag hensyn til NS brugere!!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
17. april 2000 - 17:32 #14
Jeg kunne ikke være mere ligeglad med Netscape brugere. Amatør er et ofte forkert anvendt udtryk. Jeg tjener penge på de ydelser jeg tilbyder. Derfor skal begrebet professionel anvendes...
Avatar billede bocker Nybegynder
17. april 2000 - 18:36 #15
det har du ret i...
Avatar billede demojoe Nybegynder
27. april 2000 - 15:29 #16
Jeg tjener også penge på pantflasker, men derfor kanlder jeg mig ikke prof...
Avatar billede fagbog Nybegynder
02. maj 2000 - 16:15 #17
Sker der snart noget her ?????

Mvh

fagbog
Avatar billede bocker Nybegynder
09. maj 2000 - 11:39 #18
vil du betale for det, så kan du skrive en mail til chrisbuch@games.dk, jeg har skrevet 2000.