Avatar billede cypherseven Nybegynder
31. december 2001 - 01:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HASTER!: Oprettelse af dns server

Hejsa...jeg sidder her og kan ikke få min DNS server til at virke.... deter en lille maskeine jeg har stående her hjemme... hvorfor vil den ikke reagere på nettet... dette haster hjælp please!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 01:55 #1
MAX 60 Pointz!
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 01:55 #2
Du kan ikke bare oprette en DNS server du skal have en backup domainserver og en godkendlese fra DK hostmaster ovs. ovs. det er bedst at overlade alt det til firmaer der har med den slags at gøre
Avatar billede cypherseven Nybegynder
31. december 2001 - 01:57 #3
Det skal du da overhovedet ikke blande dig i...hvis jeg syntes det haster så meget så må jeg da selv om hvor mange point jeg vil give... lige nu er jeg fuld kommen liggald jeg skal bare have det op og køre hvilket jeg jo så ikke kan på...
Avatar billede cypherseven Nybegynder
31. december 2001 - 01:58 #4
Hversko krusty og mange tak for hjælpen selv om det ikke var der jeg havde ventet...
Avatar billede snigermunken Nybegynder
31. december 2001 - 02:02 #5
hvordan kan det gå til cypherseven har -40 point? det troede jeg da man kunne.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
31. december 2001 - 02:03 #6
krustys oprettelsestidspunkt:

dette spørgsmål:

cypherseven kun stillet dette ene spørgsmål på eksperten.....

hmmmmmm......
Avatar billede snigermunken Nybegynder
31. december 2001 - 02:07 #7
2305 point på en halv time? Det er sgu godt klaret.

hvem melder?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
31. december 2001 - 02:09 #8
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:13 #9
Please læs det... og læs min forklaring.... jeg ved godt den her var lidt lusket... men det jeg prøvede at undgå var det rod her....
Avatar billede fri-hash Nybegynder
31. december 2001 - 02:18 #10
lusket ... du har pludselig en bruger med mange gange de 300 oprettelsespoints + mange gange de 5 points pr. dag - det er da at tage røven på pointssystemet der er opbygget så man får 300 points ved oprettelse og 5 pr. dag ... ikke 900 ved oprettelse og 15 pr. dag