Avatar billede moritz Nybegynder
31. december 2001 - 01:32 Der er 6 kommentarer

Fps Daler

Hejsa

Jeg har lige (kl 18.) formateret min computer fordi den før frøs efter 1 times tid, hvilket den indtil vidre ikke gør :P
Men har et andet problem.
Mine FPS daler tit i f.eks. Diablo 2.
JEg var lige et smut nede hos Diablo og da han kom frem faldt mine fps til omkring de 15, gik jeg i byen røg de op på de 75 jeg kører med ellers...
Dette sker også når der kommer mange personer på banen eller ved de max krævende stedet.
MEEEEN det burde jo ikke være et problem med denne comp, og det har da også kørt fint før mhtt FPS:

Compen:
Xp1600 (1400mhz)
256 DDr ram
GeForce 2 GTS pro 64 mb

OS:
Win2k

Nyeste Detonater samt DirectX8,1

Har hørt noget om noget Refreshrate, er det det jeg mangler?
Avatar billede kirus Praktikant
31. december 2001 - 03:26 #1
har nogenlunde den samme PC og har disse \"problemer\" er altså med på en lytter... :^)
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. december 2001 - 08:04 #2
Har du prøvet Powerstrip, kan hentes her http://ftp.ncnu.edu.tw/cpatch/deskutil/pstrip/source/
Avatar billede kirus Praktikant
31. december 2001 - 12:47 #3
selvom hvis du klokker dit Grafikkort så hjælper det ikke særlig meget.

Det er jo som sagt en Geforce2 Pro med 64 MB RAM ...

Spillet anbefalede systemkonfiguration er da overskredet næsten 3 gange. Så jeg tror selv ikke at det hjælper hvis man klokker Grafikkortet.

(dette var en tanke. Jeg synes at den er vigtig at have med her)
Avatar billede moritz Nybegynder
31. december 2001 - 14:03 #4
Jeg har powerstrip, ja.
Men mener heler ik det burde være et problem når systemkravene er en p233 med 64 ram.
Avatar billede jankoman Nybegynder
01. januar 2002 - 02:57 #5
Du kan ikke forvente at have de samme fps hele tiden overalt i spillet, der vil være steder hvor det hele bare bliver rigeligt for selv den bedtse maskine. Hvis du vil vide om din maskine kører som den skal kunne du jo hente 3dmark2001 hos www.madonion.com  og derefter sammenligne resultatet online på deres hjemmeside.
Mvh Janko
Avatar billede kirus Praktikant
01. januar 2002 - 04:06 #6
Der skal også siges at Dianlo2 har en \"langsom\" Grafik-engine som mest er skyld i dette problem.

Man kan desværre ikke gøre noget ved det...
Ved nogen da kører dette spil uden problemer...
Ved disse mennesker er det mest sådan at deres PC er optimeret fra værket (komplett PC) og at Grafikkortet er 100% kompatibel til Spillet og kan køre det optimalt...