Avatar billede qwa Nybegynder
29. december 2001 - 20:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Den fryser!

Jeg har en stationær med win2k på.... Men der er nogle problemer.. nogle gange fryser den bare... den arbejder stadig i baggrunden men skærm billedet fryser bare...

Nogle gode forslag?

/qwa
Avatar billede mal Nybegynder
29. december 2001 - 22:06 #1
hvad står der i systemlogen ....
Avatar billede farout Nybegynder
30. december 2001 - 01:05 #2
det kan være at du har en cd i dit drev (ja det lyder som en joke men prøv alligevel)
Avatar billede qwa Nybegynder
30. december 2001 - 01:08 #3
Jeg har næsten aldrig en cd i drevet.... Det er også forskelligt hvad jeg laver når det er.... Den går bare kold! Det er mega iretterene!

Hvor kan man se systemlogen henne?

/Qwa
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. december 2001 - 02:01 #4
Kontrol panel > Administrative tools -> event viewer
Avatar billede karstenh Nybegynder
30. december 2001 - 13:43 #5
Opdater skærmdriverne.
Hvis uret  nederste venstre hjørne derimod stadigvæk går, kan det være dine musedrivere, eller tastaturdrivere der driller.
Avatar billede qwa Nybegynder
06. januar 2003 - 11:07 #6
Bare lige for at lukke dette spm. acceptere jeg lige! :)

/qwa!