Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
29. december 2001 - 20:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pause QT movie ved start

Kan man stoppe en QT allerede ved start så den viser den første billede fra filmen i stedet for sort skærm - (har play og stop knapper til at gå videre med) ...
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. december 2001 - 20:11 #1
Prøv med den her kode i et Framescript:

member(\"film\").pausedAtStart = TRUE

Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
29. december 2001 - 20:53 #2
Hej Tino
Tak for hurtigt svar - du får points med det samme, så checker jeg om lidt om det virker :-)
mvh -nb
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. december 2001 - 20:53 #3
Tak for det, ellers sig til!
Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
30. december 2001 - 13:29 #4
Fik checked - funktionen er god nok som sådan men pauser filmen FØR opstart (virker kun som krydset ved QT movie properties) men giver den samme kedelige sorte skærm jeg gerne vil undgå ...
Andre ideer ?!!
Avatar billede Himbear Nybegynder
30. december 2001 - 13:35 #5
Det må så være fordi, at din quicktime film er sort i starten, kan det passe?
Avatar billede lingoman Nybegynder
30. december 2001 - 13:55 #6
hint ;)

on beginSprite me
mySprite = the spriteNum of me
set the movieTime of sprite mySprite = 6  --0.1 sekunder inde i QT filmen
end
Avatar billede Himbear Nybegynder
30. december 2001 - 14:01 #7
ahhh! Det var smart ... hehe!
Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
01. januar 2002 - 21:07 #8
tino & lingoman! I har reddet min dag!
tino> du havde ret - pigerne havde startet med sorte frames! og\'
lingoman> det var den perfekte løsning! - tak - hvis du vil have points også, så hvordan ? (har glemt hvordan når der allerede er delt ud)
:-) mvh -nb
Avatar billede lingoman Nybegynder
01. januar 2002 - 21:10 #9
Ellers tak :) og godt nytår til jer begge to :)