Avatar billede slatzh Nybegynder
14. april 2000 - 19:47 Der er 9 kommentarer

Studiekort

Er der npgen der har et studiekort scannet ind på et eller andet? Hvis du har vil jeg rigtig gerne høre fra dig! Jeg skal bare have det send over e-mail. Og så er det tid til at gå på BROEN!!! Mange tak

slatzh
Avatar billede spacey Nybegynder
14. april 2000 - 19:55 #1
Er du bare mindre kvik end de fleste????

Hvis du bruger det studiekort og bliver snuppet kan den oprindelige ejer straffes!!!!
Avatar billede slatzh Nybegynder
14. april 2000 - 20:02 #2
so?
Avatar billede slatzh Nybegynder
14. april 2000 - 20:06 #3
hvordan skulle vedkomne blive opdaget når jeg skriver det hele i mit navn?...
Avatar billede spacey Nybegynder
14. april 2000 - 20:16 #4
Hvordan kan man vide at man kan stole på dig???

Det er da kun en idiot der vile give en kopi af sit studiekort til en vildtfremmed på nettet!!!
Avatar billede klas Juniormester
14. april 2000 - 23:50 #5
hvis du ikke er gammel nok skal du blive hjemme.....
Avatar billede einstein Nybegynder
15. april 2000 - 11:12 #6
jamen det ville da være vildt fedt at 99, og muligheden for blive bustet!
Avatar billede nitrofire Nybegynder
22. april 2000 - 10:01 #7
Nogle mennesker er bare ikke for smarte!
Avatar billede einstein Nybegynder
22. april 2000 - 11:44 #8
hmmm, min kommentar giver da ingen menning
Avatar billede apx Nybegynder
28. februar 2016 - 00:39 #9
This is a very good post. Just wonderful. Truly, I am amazed at what informative things you've told us today http://www.916poker.com