Avatar billede natte Nybegynder
29. december 2001 - 12:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Programsti ved installation af nye programmer

Som standard foreslår Win XP (og for den sagsskyld andre windows versioner) C:\\Programmer, når jeg vil installere nye programmer. Hvordan/hvor ændrer jeg dette, således at den automatisk foreslår D:\\Programmer ??
Avatar billede resten Nybegynder
29. december 2001 - 12:25 #1
Du sletter det der står feks C:/progeammer og erstatter det med D:og så den mappe som du nu vil ha det liggene i.
Avatar billede natte Nybegynder
29. december 2001 - 12:40 #2
I mit spørgsmål står der: automatisk foreslå D:\\Programmer
Avatar billede resten Nybegynder
29. december 2001 - 12:48 #3
Det kommer der også til at stå efter du har gjort det 1 gang maskinen husker det.
Avatar billede natte Nybegynder
29. december 2001 - 12:49 #4
Nope - har allerede installeret flere programmer, og det er same shit very time ;-(
Avatar billede resten Nybegynder
29. december 2001 - 12:51 #5
og du kan så ikke selv skrive D:
Avatar billede natte Nybegynder
29. december 2001 - 12:54 #6
Det var netop for at slippe for det.
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. december 2001 - 15:00 #7
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion

\"ProgramFilesDir\"
Avatar billede natte Nybegynder
29. december 2001 - 23:55 #8
That\'s it.

Takker mange gange ;-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. december 2001 - 02:08 #9
Tak for points ...

Jeg ved ikke om det har nogen bivirkninger .. jeg har dog ikke oplevet det på den maskine, jeg har prøvet det ved.