Avatar billede stillingeren Nybegynder
29. december 2001 - 00:54 Der er 18 kommentarer

WebCam

Hej derude.
Har lige fået et WebCam, og vil gerne kunne ligge det live ud på internettet..altså sådan folk kan sidde og glo på hvad jeg laver. Hvor og hvordan gør jeg det ?

/Stillingeren
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
29. december 2001 - 00:57 #1
Følger lige med :)
Avatar billede stillingeren Nybegynder
29. december 2001 - 00:58 #2
Bare iorden :)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
29. december 2001 - 00:59 #3
Tak Tak ;)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
29. december 2001 - 01:01 #4
Jeg har nemmerlig også lige fået et webcam...Jeg synes da ofte at man ser live streaming fra private men en ekspert mente at dette ikke var muligt pga. upload hastighed...Jeg uploader med 256 og mener stadig at dette burde være rigeligt derfor vil jeg da også gerne lige se om der skulle komme en løsning her :)
Avatar billede stillingeren Nybegynder
29. december 2001 - 01:01 #5
Bare iorden :)
Avatar billede stillingeren Nybegynder
29. december 2001 - 01:03 #6
Det kunne jo være fedt hvis de gad at svarer..
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
29. december 2001 - 01:07 #7
Ja det kunne jo være ok men man skal bare være glad for at der findes et gratis forum som dette ellers var man da helt på røven!
Avatar billede 24u Juniormester
29. december 2001 - 01:07 #8
http://www.script.dk/sourcecode.asp?resourceId=679

kan denne bruges??

det er vist et .asp script
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
29. december 2001 - 01:10 #9
Dette er ikke en løsning på \"problemet\"!
Avatar billede hub Nybegynder
29. december 2001 - 01:16 #10
Hent VisionGs her:

http://tucows.cybercity.dk/wcam95.html
Freeware, understøtter livestreaming, og meget let at sætte op..
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
29. december 2001 - 01:18 #11
Det var også det jeg sidst fik at vide var det bedste men jeg kan ikke få det til at køre live!
Avatar billede slinky Nybegynder
29. december 2001 - 01:18 #12
Avatar billede 24u Juniormester
29. december 2001 - 01:19 #13
http://www.ivista.com

men er lidt pebret ;o(
Avatar billede 24u Juniormester
29. december 2001 - 01:20 #14
se evt : http://www.mixeren.com/webcam/livevideo.php

sad lige og snakkede med ham.
Avatar billede 24u Juniormester
29. december 2001 - 05:08 #15
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
29. december 2001 - 12:14 #16
Der står jo også at det tager 30 sec at opdatere?
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
30. december 2001 - 05:01 #17
Jeg bruger Active WebCam [ http://www.pysoft.com/ ] til mit web-kamera. Programmet kan uploade enten via ftp eller http. Det er meget nemt at sætte op - jeg har også forsøgt mig med visionGS uden held.

Jeg har mulighed for at oploade 20 frames pr. sekund med 128k kb, og resultatet bliver helt pænt med en 1,4 gigahz comp.

Koster 20$, men kan prøves gratis i 30 dage. Er pengene værd, jeg har prøvekørt mange programmer, og dette er det bedste til mit temperament - og måske også til dit?
Avatar billede stillingeren Nybegynder
30. december 2001 - 18:03 #18
Tak for adresserene. Lurer dem stadig ud, men skal nok finde en brugelig (hvis man kan sige det).