Avatar billede qwertyx Nybegynder
14. april 2000 - 09:27 Der er 4 kommentarer

MTU i win2k

Hej,

Er der nogen som ved hvor man ændrer MTU (max. transfer unit) og TTL (time to live) i windows 2000 ??

Forresten kan man gøre noget hvis der er for stort overhead ??
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
15. april 2000 - 22:12 #1
Så vidt jeg husker, skal du i registreringsdatabasen i HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\{***}\Parameters\Tcpip lave en DWORD med navnet MTU hvor værdien er den ønskede værdi for MTU'en (0 er den MTU værdi der er indstillet af fabrikanten). {***} er kortets service navn (fx {9C086E41-6329-4F8A-B077-6B4EDC2A9288}).

De andre spørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
18. april 2000 - 18:25 #2
Hva' så?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
21. april 2000 - 10:30 #3
Tja, hvad så? Er det noget du kan bruge til noget, eller hva'?

Personlig synes jeg det ville være fint med lidt respons!

Hvis du kan bruge svaret, ville det være en god idé at acceptere. Hvis ikke du kan bruge svaret, ville det nok være en god idé at afvise...
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
06. juni 2000 - 17:25 #4
Hva' så? Er her nogle svar du kan bruge til noget? Hvis der er, kunne du jo acceptere, hvis ikke, må du jo afvise...