Avatar billede rickypriv Nybegynder
28. december 2001 - 15:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Scroll script

Hej..

Jeg skal bruge et simpelt java-script (eller et andet sprog) der kan scrolle teksten på en side.
Siden ligger i et frame hvor jeg slået scroll fra, for ikke at have de grimme scroll-bars i siden.

Det ville være bedst hvis siden scroller ved et klik på en pil, og ikke ved noget OnMouseOver-etellerandet. :)

Pilene skal placeres til højre for teksten midt på siden. :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. december 2001 - 15:13 #1
Altså uden for framen???
Avatar billede -=vanilla=- Nybegynder
28. december 2001 - 15:19 #2
http://www.dhtmlcentral.com/script/script15.asp

måske kan du bruge noget herfra!?
Avatar billede ffn Nybegynder
28. december 2001 - 15:29 #3
Avatar billede ffn Nybegynder
28. december 2001 - 15:31 #4
Ellers kan du hente javascipt koden på

http://www.jopa.dk/nyheder.htm

Du skal bare lige tilpasse den.

Den er netop som du vil have det, med pile på hver  side.

Et smart \"lille\" script
Avatar billede rickypriv Nybegynder
28. december 2001 - 16:01 #5
ffn : jeg kunne ikke lige finde den kode jeg ledte efter på din side.
Det var mere som vanilla viste.. det skulle bare - om muligt - ikke scrolle automatisk .. men det er ok.

tak for hjælpen ellers. :)