Avatar billede urania Nybegynder
28. december 2001 - 01:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

spøjst problem

Jeg har et problem med min bærbare som Targasupporten skiftevis betegner som et spøjst problem og problemer med bundkortet. Så nu synes jeg lige, jeg vil spørge nogle eksperter, inden jeg sender den til rep. og får en regning for at spille deres tid.
Problemet er som følger: Musen - både touchpad og eksterne - opfører sig somme tider underligt. Den forsvinder ud i et hjørne og begynder at lukke eller minimere vinduer. Når det går rigtig vildt for sig låses tastaturet.
Jeg har prøvet at opdatere drivere, ændre operativsystem og simpelthen købe en ny ekstern mus. Nothing works og efter et halvt år er underholdningsværdien ligesom forsvundet.
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
28. december 2001 - 01:25 #1
Prøv at loade en gammel Bios opsætning.

.:: See Yea ::.
Avatar billede backside Nybegynder
28. december 2001 - 01:25 #2
Kan du deaktivere touchpad´en?
Jeg ville nu skyde på at det var den der var defekt.
Avatar billede urania Nybegynder
28. december 2001 - 01:31 #3
Jeg har deaktiveret touchpaden, den er jo bare i vejen.
Avatar billede urania Nybegynder
28. december 2001 - 01:43 #4
En gammel biosopsætning vil ikke hjælpe, det har været der hele tiden
Avatar billede backside Nybegynder
28. december 2001 - 02:50 #5
Hvad så med en ny?  *G*
Avatar billede urania Nybegynder
28. december 2001 - 12:57 #6
Ny hvad?
Avatar billede backside Nybegynder
28. december 2001 - 13:07 #7
Bios, den anden er jo gammel
Avatar billede urania Nybegynder
28. december 2001 - 13:18 #8
Kan det ikke gå galt - altså en biosopdate?
Avatar billede backside Nybegynder
28. december 2001 - 13:27 #9
Jo, hvis du ikke ved hvad du gør.
Avatar billede unocom Nybegynder
28. december 2001 - 18:17 #10
Er du nogen sinde på noget netværk, det kunne jo være en trojaner. :)
man hvem ved, hvis den lukker dine vinduer så er der jo net der
tyder på en troianer.

prøv og instaler et antivirus, eller en trojaner chker.

UnoCom.
Avatar billede urania Nybegynder
29. december 2001 - 21:52 #11
Jeg har prøvet et par forskellige virusprogrammer, men der er ikke noget. Ville også være sjovt, hvis den kom fra forhandleren med virus.
Avatar billede urania Nybegynder
09. januar 2002 - 16:28 #12
Der er ikke noget af det foreslåede som har virket, så jeg lukker spørgsmålet.