Avatar billede j_hallum Nybegynder
13. april 2000 - 19:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan en bruger se hvor meget en postkasse på exch.server5.5 fylder ?

Vi kører exchange server 5.5 m. servicepack1 og outlook97 på klienterne.

Kan en bruger se hvor meget sin postkasse fylder ?

Jeg kan i administratorprogrammet på exchangeserveren se det, men det ville være smart hvis brugerne selv kunne se det
Avatar billede hanno Nybegynder
13. april 2000 - 19:56 #1
Brugerne kan Højreklikke på mappen og vælge egenskaber + Mappestørrelse

\\Hanno
Avatar billede chris Nybegynder
14. april 2000 - 00:34 #2
Hvis dine brugere trykker på:

Outlook Today - [Postkasse - Brugerens navn]
Derefter "Properties" og tilsidst under fanebladet "General" trykker du på "Folder Size".

Så får du et struktureret overblik over hvor meget din postkasse fylder.
Avatar billede j_hallum Nybegynder
14. april 2000 - 23:20 #3
Måske er jeg blind, men der findes ikke noget der hedder "mappestørrelse" / "folder size" under mappeegenskaber-generelt.

Kan det være min klient (outlook97) der er anderledes end jeres ?
Avatar billede chris Nybegynder
07. september 2000 - 20:52 #4
Tryk på din Inbox og vælg Properties der.
Avatar billede chris Nybegynder
07. september 2000 - 20:52 #5
jeg mener h klik på din inbox