Avatar billede omen Nybegynder
27. december 2001 - 22:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til at logge ALT

Findes der et program, som starter op med Windows og logger ALT hvad man foretager sig(åbning af programmer og dokumenter, sletter filer osv osv.? Programmet skal enten være skjult, eller lægge sig i tray\'en.

På forhånd tak :-)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
27. december 2001 - 22:47 #1
eventviewer burde kunne sættes til det.

Er det win2000< så tror jeg du selv kan definere hvad den gør
Avatar billede omen Nybegynder
27. december 2001 - 22:48 #2
Ja det er Win2000. Hvor ligger eventview\'er?
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
28. december 2001 - 00:14 #3
i administration
Du finder den i kontrolpanelet
Avatar billede omen Nybegynder
02. januar 2002 - 17:17 #4
Nej :(
Avatar billede ow.ob Nybegynder
26. januar 2003 - 12:35 #5
Skrivebord/Desktop -> Højreklik på -> Denne Computer/My Computer -> Vælg Administrer/Manage -> System Tools -> Event Viewer

Bemærk - hvis du skal overvåge alt, skal du definere dette som policies. Det er kun resultatet af indførte policies du kan læse under Event Vieweren