Avatar billede record Nybegynder
27. december 2001 - 21:15 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

En CS-Site...Hjælp!

Hejsa!!!

Jeg står og skal bruge en der vil lave et godt design til mig!

Noget i stil som: http://www.friserverplads.dk/clanartist/

Og jeg mener: Siden skal være meget lig Ovennævnte side!

Jeg håber du vil hjælpe!
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
27. december 2001 - 21:30 #1
Hvad vil du sige til det design som er på denne side: http://www.skolestof.dk - da vi alligevel snart skal skrotte det, til fordel får et nyt design som vi lige har fået lavet.

Så hvorfor ikke \"give det væk\"..?

Selv om det ikke er i stil med det, som du ønsker at få lavet.!
Avatar billede record Nybegynder
27. december 2001 - 21:35 #2
Jo..Måske!

Den er ikke helt som jeg vil have men den kan vel laves lidt om?

Prøv at lave et logo hvor der står:

nBs    Natural Born Skills

noget  i stil med det du har lavet tidligere for Sonic!!
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
27. december 2001 - 21:39 #3
Du vil have; At jeg skal lave, et logo til dig gratis..? :-]

Du kan få designet for 200 point. + jeg kan lave et logo til dig for 60 point...?

Hvad siger du..?
Avatar billede record Nybegynder
27. december 2001 - 21:42 #4
Designet passer ikke helt til hvad jeg skal bruge...det er nærmest for stort!!
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
27. december 2001 - 21:44 #5
Det tager 5 minutter at rette til i størrelsen:.
Avatar billede record Nybegynder
27. december 2001 - 21:57 #6
ok..men det kan vi vel godt så...
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
27. december 2001 - 21:59 #7
Hvornår vil du have designet og logoet..?
Avatar billede record Nybegynder
27. december 2001 - 22:01 #8
I morgen eller iaften
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
27. december 2001 - 22:02 #9
Har du MSN Messenger..?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
27. december 2001 - 22:05 #10
Du kan få designet i aften, logoet kan jeg lave til dig i morgen, da jeg ikke har tid lige nu...
Avatar billede record Nybegynder
27. december 2001 - 22:17 #11
jeg ahrkun icq og mirc
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
27. december 2001 - 22:26 #12
Vil du have designet lige nu..?

Hvis du vil så accepter mit svar og du får det, lige nu med det samme, pakket ned i en zip fil...!

Eller bare tag det nu, jeg stoler på dig, desuden er det stadig mig der har copyright på det, indtil jeg får point; http://www.skolestof.dk/prove/Default.zip

Designet vil først blive fjernet fra skolestof.dk\'s side den 10 eller 15 Januar. Da vors nye design, først bliver færdig der:

Du kan kontakte mig i morgen på: info@skolestof.dk, når du vil haave lavet dit logo.....
Avatar billede record Nybegynder
28. december 2001 - 17:52 #13
Jeg lukker det her!!

Hvis du i vil lave det ønskede desig så kontakt mig!

icq: 139162228

mail: rolloogcasper@ofir.dk
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
28. december 2001 - 18:41 #14
Hvis jeg finder ud, af at du har taget mit design, sagsøger jeg dig, af røven til...

svans..
Avatar billede uap Nybegynder
31. december 2001 - 11:10 #15
Skolestof>> HAn har flere brugere herinde - Så pas på, og regn SLET ikke med at få penge for de designs I end måtte lave til ham!!!