Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 19:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

SYSTEM RECOVERY

... OK, det startede..: mit Win2k blev lidt for langsom og havde brug for en formatering inden ADSL\'en kom i hus. derfor smed jeg alt mit backup over på d:(havde 2 paritioner. c:/d:) i håb om at WinXP installationen var ligesom alle andre... :\'( MEN SÅ SKETE DET lille dumme mig havde self. glemt at lave backup at d:... og installationen skred fremaf.. jeg var glad indtil jeg så: FUCK!!!!! mit D: var væk.... jeg havde fortalt WinXP at den kun skulle fucke med c: og KUN c: men alligevel gik det galt..

Jeg har investeret i et recoveryprogram R-Studio og jeg har dog også fået hentet de fleste filer tilbage.. nogle af dem er dog \"ulæselige\" fordi den er delt op og jeg kan ikke finde den anden halvdel at filerne..... under \"recovery\'en\" melde XP et virus angreb, men det fik jeg hurtigt slået ned med den nye McAfee... dog er de filer jeg vil finde igen VÆÆKK og jeg sagde til mig selv: \" NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooo..... PIS, kun en vej ud... EksPerTen.Dk.. GOOGGOGOGOGO\" så jeg hijackede min bærbare loggede på DSL\'et og her er jeg nu..

-=hjælp=- ?

mit spsm: nogen der ved noget om denne situation? ? ?

P.S: de filer jeg vil hente er .jpg og de er PÆNT meget vigtige
Avatar billede zhark Nybegynder
27. december 2001 - 20:03 #1
Du fortjener ik\' hjælp, med den provo måde!!!!
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 20:08 #2
erh... provo måde ?
Avatar billede zhark Nybegynder
27. december 2001 - 20:11 #3
erh jaee (:
Avatar billede zhark Nybegynder
27. december 2001 - 20:15 #4
Det er utroligt provokernede jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 20:17 #5
lol soz fs heheee ee troede bare den blev inddelt som kassen :P
Avatar billede zhark Nybegynder
27. december 2001 - 20:17 #6
Er det feset ind ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- or not?+++++++??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Avatar billede summer Mester
27. december 2001 - 20:25 #7
Og så fyrer du 400 point af og tror nogen gider lege med dig. - Luk det.
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 20:26 #8
JASQ

RAH!
Avatar billede giomx| Nybegynder
27. december 2001 - 20:28 #9
rah hvorn lukker jeg? - =P