Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 19:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med StofaNet e-mail opsætning

Hej.
Da jeg installerede Windows XP på min computer gik min e-mailopsætning væk. Jeg har været inde på Stofanet\'s hjemmeside under Opsætning>E-Mail.
Der satte jeg den til det som der stod jeg skulle men jeg kan ikke modtage og sende e-mails.
Før jeg fik StofaNet havde jeg HAS (Hjørring Antenne Selskab). HAS blev overtaget af Stofa og så fik jeg en anden e-mail ala: xxxx@mail1.stofanet.dk. Det fik jeg lavet om til xxxx@has.dk og det kan jeg ikke huske hvordan jeg gjorde. Hvordan får jeg e-mailprogrammet til at virke og hvordan får jeg så det bliver xxxx@has.dk? Det er Outlook Express 6 Dansk.

HARRYPOTTER
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 20:25 #1
Finder i ud af noget?
Avatar billede folsted Nybegynder
27. december 2001 - 20:49 #2
Du skal huske at din POP3-server er mail1.stofanet.dk - det samme på SMTP - HUSK! Mail-ID er det kontor nr. hvor der er et lille m i eks. xxxxxxxm001 password er det samme som bruges til opkaldet til Stofanet. - jeg er selv gl. HAS medlem.
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 20:50 #3
Er der nogen der gider at svare?
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 20:50 #4
Jeg prøver det lige!
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 20:54 #5
folsted> Det virker ikke. Den spørger hele tiden om Brugernavn og Kodeord
Avatar billede folsted Nybegynder
27. december 2001 - 20:57 #6
Det er ikke sådan du har ændret dit brugernavn og password - så du evt. ikke kan huske det? - jeg har lige prøvet her hos mig og det virker fint!
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 21:07 #7
Hvad gør man så hvis man har glemt det?
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 21:18 #8
Er det så bare ærligt og kan man så ikke få sin e-ail op at køre igen?
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 21:21 #9
e-ail = e-mail
Avatar billede folsted Nybegynder
27. december 2001 - 21:29 #10
Det er helt sikkert fordi du har glemt din bruger ID eller har ændret dit password - jeg har lige været et smut vej www.stofanet.dk - men prøv at kontakte deres hotline jeg er sikker på at de kan hjælpe dig!
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 21:29 #11
Hvad skal jeg gøre?
Jeg modtager rigtig mange e.mail\'s hver dag og de er ret vigtige.
Er der andre der kan hjælpe mig?
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2001 - 21:31 #12
Det kan jeg først gøre nytårsdag.
Men OK jeg prøver det og så leder jeg også lidt vidre efter nogle papirer :-)