Avatar billede heliflyer Nybegynder
27. december 2001 - 19:45 Der er 6 kommentarer

Stifinder åbner automatisk

Når jeg starter min PC, åbner Stifinder automatisk, selvom den ikke er i Menuen Start.
Nede i venstre hjørne står: webstedet fundet, venter på svar.
Hvordan får jeg til ikke at starte automatisk
Avatar billede kapla Nybegynder
27. december 2001 - 19:48 #1
Avatar billede werd Nybegynder
27. december 2001 - 20:13 #2
hvad hvis man har win 9x?
Avatar billede kapla Nybegynder
27. december 2001 - 20:16 #3
Burde være det samme
Avatar billede werd Nybegynder
27. december 2001 - 20:19 #4
se i linket... der står kun løsninger til w2000...
Avatar billede heliflyer Nybegynder
27. december 2001 - 20:38 #5
Jeg har Win 98, men har checket ovennævnte link og kan ikke se nogen fejl.
Avatar billede is Nybegynder
29. december 2001 - 14:26 #6
Hej, prøv dette: Tryk i Start/Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer og vælg Systemoplysninger = Et vindue åbner, vælg fra menuen Funktioner -Værktøj til systemkonfiguration. Vælg her fanebladet Start og resten giver sig selv. Håber det lykkes for dig.