Avatar billede bluglitz Nybegynder
26. december 2001 - 20:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med Speedstream fra TDC Pro@ccess!!

Hejsa...

Jeg har et meget stort problem med en speedstream 5781 ruter. Jeg tør ikke åbne portene, hvis der nu går noget galt, så blive rjeg ikke ret populær i familien... Så jeg ville høre om der var nogen i nærheden af Hillerød Området der kunne komme og hjælpe mig?? Eller bare over telefonen.
Avatar billede mathilde Nybegynder
26. december 2001 - 21:05 #1
Jeg bor i Hillerød, og har en speedstream, som jeg har åbnet porte på, og det er ikke så svært. Så skulle vi ikke lige forsøge over tlf. først. Hvad er din mail? Så kan jeg lige sende dig en mail med mit tlf.nr.
Avatar billede montago Praktikant
26. december 2001 - 21:08 #2
heysa

du skal ikke være bange for at gøre noget galt... du skal nemlig kvaje dig RIGTIG MEGET før der går noget galt !

log dig ind på routeren (åbn explore og tryk IP\'en ind min er 192.168.1.1... så kommer der en opsætnings guide.. som der tilmed er hjælp til.

du kan åbne din router uden de største skrupler. da den åbne forbindelse er næsten ligeså usikker som den lukkede (basis)

derefter vil jeg råde dig til at hente en firewall eventuelt ZoneAlarm som er en meget god en... ellers kan du prøve at finde Sygate Firewall som også er god (avarenceret)

Zonealarm er god fordi den er nem at bruge !...
Avatar billede bluglitz Nybegynder
26. december 2001 - 22:09 #3
Til Mathiled min e-mail er LarsTholander@hotmail.com

Til Montago det du siger der kan jeg ikke bruge til noget, for den er nemlig låst min ruter, så det kan man ikke det du siger.
Avatar billede bluglitz Nybegynder
26. december 2001 - 22:10 #4
Meen montago tusind tak alligevel :-)
Avatar billede mathilde Nybegynder
26. december 2001 - 23:30 #5
Fandt lige det her, kig på det:
www.eksperten.dk/spm/97515
Jeg tror specielt at dette link er lige det, du mangler: www.marlow.dk/dsl/speedstream.html
Avatar billede bluglitz Nybegynder
26. december 2001 - 23:32 #6
Det har jeg kigget på det link. Jeg har kabelet og det hele. Men jeg ved ikke hvordan man gør og er nervøs for at gøre noget forkert. Har du meget forstand på det??
Avatar billede skumbaq Nybegynder
03. januar 2002 - 11:51 #7

Lad mig starte med at sige at det du laver er ulovligt ifølge TDC !

Men jeg kan godt hjælpe dig, også er du nød til at komme til Ballerup med din router

til@infojens.dk
Avatar billede mr_hansen Nybegynder
07. januar 2002 - 18:36 #8
Producenter har jo svaret til dig:

http://portal.knowledgebase.net/display/1/kb/article.asp?aid=10366&s=

Hvordan man resetter passwordet. :)