Avatar billede sonic! Nybegynder
26. december 2001 - 12:43 Der er 15 kommentarer

Counter-Strike banner

hej..

er der en der er så sød der vil lave mig et Counter-Strike banner ??
Avatar billede nuki Nybegynder
26. december 2001 - 13:00 #1
øøøhhh måske lidt flere oplysninger og lidt flee point
Avatar billede sonic! Nybegynder
26. december 2001 - 13:04 #2
hvor mange point?

et sejt banner, med in map på som aztec,dust,office et eller andet. Og så skal der stå \"JusT 0wNaGe\" med noget sejt skraft...
Avatar billede nuki Nybegynder
26. december 2001 - 13:05 #3
hvilken størrelse
Avatar billede sonic! Nybegynder
26. december 2001 - 13:09 #4
http://www.uklotr.co.uk/main.shtml

som den eller lidt større eller breder..
Avatar billede sonic! Nybegynder
26. december 2001 - 13:12 #5
har du irc?
hvis ja kom in på #j0 ((Quakenet))
Avatar billede sonic! Nybegynder
26. december 2001 - 13:20 #6
vil du lave den ??

bare sig hvor mange point du vil ha\'..
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
26. december 2001 - 14:36 #7
Jeg vil gerne prøve for 100 point:.
Avatar billede sonic! Nybegynder
26. december 2001 - 16:50 #8
ok men jeg vil se den først..

et sejt banner, med in map på som aztec,dust,office et eller andet. Og så skal der stå \"JusT 0wNaGe\" med noget sejt skraft...
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
26. december 2001 - 17:21 #9
Jeg er ikke særlig kendt indenfor counter strike, så hvis du lige vil fortælle mig hvad et \"in map\" er, eller hvis du har et billede, af det eller ligende...?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
26. december 2001 - 17:23 #10
Hvilken størrelse, skal det være i..?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
26. december 2001 - 18:18 #11
2 forslag:
http://www.skolestof.dk/prove/sonic_ok.gif
http://www.skolestof.dk/prove/sonic_ok2.gif

© vil blive fjernet hvis forslaget/svaret bliver accepteret...

Avatar billede skolestofdk Nybegynder
27. december 2001 - 21:41 #12
Er du gået død, eller hvad..?
Hvad synes du om logoerne..?
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
28. december 2001 - 23:16 #13
sonic!: Jeg er meget villig til at prøve, men det ser ikke ud til at du er særlig aktiv i dette spm ;)

.::Michael::.
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
28. december 2001 - 23:33 #14
Tjae... Skolestof\'s er jo blevet gode, men jeg må jo prøve at tilfredsstille dine \"krav\"!

Jeg er lige begyndt med nogle prøver på forskellige skrifttyper! Prøv evt. at ignorere ©\'erne men det er mere af sikkerhedsmæssige årsager! Ikke fordi jeg ikke \"tør\" lægge NOGET ud på nettet uden at ©\'ere det! ;)

www.friserverplads.dk/xpert/own-age.jpg

Hvis du vender tilbage til dette spm og er interesseret i en af mine fonte, kan vi jo arbejde videre med det, og se om vi kan få lavet et flot CS-banner til dig :)

.::Michael::.
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
28. december 2001 - 23:34 #15
Jeg gav SELVFØLGELIG det forkerte link ;)

Det rigtige er her: http://www.friserverplads.dk/xpert/Just-Ownage.jpg

Beklager!!

.::Michael::.