Avatar billede mfriis17 Nybegynder
25. december 2001 - 19:44 Der er 7 kommentarer

Playstation 2 og internet!?

Er der ene som ved hvordan man kommer på nettet med en PS2 (altså spille mod andre).? :-)

Desuden er der så et spil i kan anbefale?? (udover GTA3 og GT3)? (tænker lidt på NBL street)

på forhånd tak!
Avatar billede rostved17 Nybegynder
25. december 2001 - 19:48 #1
Hmm... Du skal sgu nok ik regne med at komme på nettet og spille med en PS2. Desværre..! De har vist lovet mere end de kunne holde dem fra Sony...

NBA Street er hammerfedt! Og hvis du er til sådan et spil, så måske også Tony Hawk Pro Skater.

/rostved
Avatar billede mfriis17 Nybegynder
25. december 2001 - 19:51 #2
Hvorfor ikke??

:)
Avatar billede rostved17 Nybegynder
25. december 2001 - 19:56 #3
De har startet et projekt der ikke kan gennemføres. PS2 kan i realiteten godt komme på nettet, men det er for stort for dem til at overskue tror jeg...

Det samme gælder X-boksen osv.

Jeg prøver lige at finde nogle artikler om det...
Avatar billede rostved17 Nybegynder
25. december 2001 - 19:59 #4
Avatar billede rostved17 Nybegynder
25. december 2001 - 20:02 #5
Jeg ved ikke hvordan det ser ud, men HVIS der bliver en online-del, bliver det først om et par år... og så er PS2\'en forældet...

http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=3810
Avatar billede mfriis17 Nybegynder
25. december 2001 - 21:18 #6
ØV!

Men tak!
Avatar billede rostved17 Nybegynder
25. december 2001 - 21:20 #7
Jeg er ikke sikker på det...

Men jeg er sikker på at du ikke kan spille online med den nu :o)