Avatar billede orkanen Nybegynder
25. december 2001 - 18:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Driver til grafikkort!!

Hejsa

Jeg har en fujitsu computer 166mhz, ergo proX. Den indeholder Win98, og mht til skærmkort så kan det kun indstilles til 16 farver. Jeg har ikke disketten til kortet og hvis Win selv vil foreslå en driver er det en standard VGA den vælger. Hvordan får man en højere farveopløsning. Er der nyere standarddrivere på nettet som kan gøre dette?

Ps. Vi kan ikke skille computeren og se hvad kortet evt. hedder. (pinligt). Det er et desktop cabinet
Hjælp
Avatar billede sukos Juniormester
25. december 2001 - 18:49 #1
Jamen så gå i
\"kontrolpanel --> system --> enhedshåndtering --> skærmkort\"
fjern dit aktuelle skærmkort, og genstart computeren, så vil windows under opstart lede efter en driver til en NAVNGIVET ENHED!
så ved vi hvilken driver vi skal kikke efter!
Avatar billede nhb Nybegynder
26. december 2001 - 16:45 #2
lige så snart du tænder pc\'en kommer grafikkortes navn frem sikkert i øverste venstre hjørne
Avatar billede sukos Juniormester
26. december 2001 - 16:59 #3
Prøv at se om du kan finde hvad du har brug for her:
http://www.fsc-pc.de/support/softwareassist_e.asp
Avatar billede orkanen Nybegynder
27. december 2001 - 14:48 #4
tak nhb