Avatar billede grrr Nybegynder
25. december 2001 - 16:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

damnit why always me...skærmkort probs

ok here goes
jeg har lige købt et skærmkort
asus 7100 magic geforce2 mx-200 med 32 mb ram
ok problemet:kan ikke se en avi file i fuld skærm på mit tv
men jeg kan godt på pc skærmen
hver gang jeg trækker mediaspillern ind i tv og trykker på fuld skærm bliver der fuld skærm på pcen
men ikke på tv`et jeg hved dette kan lade sig gøre da jeg har gjort det før.men måtte desvære formatere pjutern nu vil den ikke jeg køre composit out
og den er sat til pal også på grafickortet
og der er et 1 tal og et 2 tal nede hved uret som der nu skal hvere NEED HELP ON THIS GUYS
Avatar billede Himbear Nybegynder
25. december 2001 - 16:47 #1
Hvad styresystem bruger du?

Du skal nok hente de nyeste drivere til dit grafikkort!
Avatar billede djm33 Nybegynder
25. december 2001 - 16:49 #2
... Hvis du kører med winxp så har jeg samme problem. Jeg mangler et TV-Out program til Winxp.
Men... hvis du kører jeg Win98/Me  og har installeret Asus\'ses egne driver, skal du blot vælge over scan inde i TV instillingerne.
Avatar billede Himbear Nybegynder
25. december 2001 - 16:56 #3
djm33 -> det kan du sikkert pgså løse ved at hente de nyeste drivere (ikke dem fra microsoft)!
Avatar billede Himbear Nybegynder
25. december 2001 - 17:01 #4
Avatar billede djm33 Nybegynder
25. december 2001 - 17:04 #5
Nej... de driver NVidia har lavet skodder... Man kan godt bruge TV-Out... men man kan ikke over-scan...
Avatar billede grrr Nybegynder
26. december 2001 - 02:08 #6
jeg køre med win98/2 vers
de driver jeg har nu har virket før
jeg er sikker på det er en instilling i programet
men jeg hved bare ikke hvad 8-(
og hvad er over-scan???
jeg kan trygt sige at jeg er hved at lave fars i minne bukser over dette problem 8-)
Avatar billede grrr Nybegynder
26. december 2001 - 04:02 #7
hej igen gutter hved ikke hvad der er sket men
jeg gik lidt i koma og pillede lidt her og der og vupti så var den der 8-)
men kan godt se at i har lagt lidt tid i jeres svar.men det hvar ikke nogen af dem jeg fuldte
så det er lidt af et problem vrd at give point ud til nogen da det ikke var nogle af svarene
hvar det rigtige.men point er der jo aligevel
vis i kan hjælpe mig med dette lille prob eller 2
ok det første kan det lade sig gøre at brænde
over netværk med nero og hvordan
det andet er også sikkert meget let bare ikke for mig.jeg kunne godt tænke mig at få de sistde
driver til mit motherboard vilket er
fra fic
motherboard navn er SD11 med slot A cpu
har prøvet men er bare ikke sikker på om det er
de rigtige jeg har downloadet vis nogen skulle finde drivernde til mit board så skriv venligst
det directe link til drivern ikke bare hjemmesiden
på fic,der vil nok blive spyttet lidt extra points i kassen til den/i da kan klare dette for mig
vis svar på nero skulle komme fra en person og motherboard svar fra en anden vil point blive delt blandt de 2
på forhånd tak
kristian
ps tak for forståelsen 8-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. december 2001 - 22:34 #8
ang. brænde over netværk: http://www.eksperten.dk/spm/150717
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. januar 2002 - 02:09 #9
tak for point :0)