Avatar billede hicarfi Nybegynder
25. december 2001 - 15:15 Der er 8 kommentarer

Pioneer DVD Drev 105

Jeg har et Pioneer DVD Drev i min com og det er låst til kode 2 film. Jeg vil gerne have en firmware opdatering til mit drev så det kan blive kodefrit men jeg kan ikke finde sådan en og jeg har kigget rundt på nettet og jeg har kigget på digital digest.... Er det muligt at nogen kunne give mig et hint om hvor jeg eventuelt kun finde den den firmware jeg leder efetr?

PÅ forhånd tak!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. december 2001 - 15:19 #1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. december 2001 - 15:19 #2
Pioneer DVD-105R (IDE 16X/40X) 1.14, 1.28
Slot-in model. These firmware upgrade are only for Pioneer OEM drives included in Sony VAIO computers.
For patched RPC-1 firmware, go to Fekete Istvan page here and here (for files).
A new version 1.33 RPC1 is available here. Patch by >NIL:
RPC-2
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. december 2001 - 15:20 #3
denne
Pioneer DVD-105R (IDE 16X/40X) 1.14, 1.28
Slot-in model. These firmware upgrade are only for Pioneer OEM drives included in Sony VAIO computers.
For patched RPC-1 firmware, go to Fekete Istvan page here and here (for files).
A new version 1.33 RPC1 is available here. Patch by >NIL:
RPC-2
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. december 2001 - 15:20 #4
hmm.. copy/paste drille idag *S*

Pioneer DVD-A05/105S (IDE 16X/40X) 1.11, 1.22, 1.33 - List of changes
(Known firmware : 1.11 / 1.14 / 1.22 / 1.33)
Slot-in model.
For patched RPC-1 firmware, go to Fekete Istvan page here and here (for files).
A newest patched RPC-1 firmware version 1.33 RPC1 is available here. Patch by >NIL:
RPC-2
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. december 2001 - 15:21 #5
men du kan finde den der!!
LÆS får du henter noget!!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. marts 2002 - 22:55 #6
lukke??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2002 - 11:33 #7
Hvad med at lukke???

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§ 2.1.11
"Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."
Avatar billede looppen Nybegynder
26. marts 2003 - 22:25 #8
Igen kan jeg henvise til programmet 'DVD region free' jeg kan ikke love at det virker men det er ikke så skadeligt som firmware kan være