Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. december 2001 - 13:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Banner

Hej eksperter...

Er der en der kunne lave et banner hvorpå der står:

www.stelki.da.ru

- Downloads, Vitser, Sange, og meget mere...

Det skal være i 468*60

/stelki

Ps. jeg giver ingen point, da jeg ingen har (hvis jeg får skaffet nogle giver jeg dem!!!)

Avatar billede michael-k Nybegynder
25. december 2001 - 21:16 #1
jo klart nok kunne du ikke også tænke dig at arbejde gratis i min pizzabar  hvis jeg får solgt nogle pizzaer får du penge ellers ikke :-)
Avatar billede sabrina21 Nybegynder
02. januar 2002 - 14:25 #2
Jo jeg er da villig til at give det et forsøg, men da du ingen point har så kan jeg jo istedet få et banner på din hjemmeside. så på den måde kan vi veksle?
Eller hva???
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. januar 2002 - 16:39 #3
Sabrina21 - sorry... jeg har fået lavet et banner... men du kan da godt få et link til din side!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
10. august 2002 - 23:03 #4
hmm.. intet svar fra sabrina