Avatar billede dinni Nybegynder
25. december 2001 - 11:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

word 97 til corel wp 8 og modsat

Jeg opretter et dokument i word 97 og vil gerne åbne det i corelwp 8 - dokumentet indeholder måske et skema - Hvilket format gemmer jeg dokumentet i?

Hvilket format henholdsvis gemmer og åbner jeg dokumentet i, hvis \" forretningsgangen \" er modsat ?

Avatar billede oniel Nybegynder
25. december 2001 - 12:44 #1
Jeg vil anbefale at du bruger WP5.1 som format begge veje.

Word97 er efter min mening den dårligste version fra Microsoft - der er store problemer med formaterne når der skal udveksles data.

Men så vidt jeg husker er WP5.1 et af de formater der godt kan lade sig gøre.

Det giver naturligvis nogle begrænsninger i hvor avanceret man kan tillade sig at lave dokumentet.

Men ellers er *.rtf et godt format at eksportere tekst i - jeg kan bare ike huske om Word97 understøtter det!
Avatar billede rvm Nybegynder
25. december 2001 - 20:57 #2
Hej dinni

Som Oniel skriver: Gem som WP5.1 og lad Word om konverteringen begge veje.

Mvh

Richardt
Avatar billede schadt Nybegynder
05. januar 2002 - 10:48 #3
Jeg vil nu sige, at RTF osse er en mulighed
Avatar billede oniel Nybegynder
05. januar 2002 - 14:54 #4
Som jeg ligeledes har skrevet! ;)
Avatar billede oniel Nybegynder
28. januar 2002 - 17:50 #5
Hmm - Er spørgsmålet ikke besvaret tilstrækkeligt??
Avatar billede dinni Nybegynder
22. januar 2003 - 00:11 #6
Tak for svaret.

Hilsen Dinni
Avatar billede oniel Nybegynder
22. januar 2003 - 05:49 #7
Hmm - Skal spørgsmålet ikke lukkes???
Avatar billede dinni Nybegynder
23. januar 2003 - 23:27 #8
Tak for hjælpen
Hilsen Dinni