Avatar billede telemuzen Nybegynder
25. december 2001 - 09:57 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvilket pakkeprogram?

Hejza...

Jeg vil gerne have komprimeret mine mp3 i zip filer, men når den er færdig med at komprimere, så fylder zip filen kun 3-4 MB, mindre end originalen!?
Er der nogen der kender andre programmer som måske kan gøre det lidt bedre??
Avatar billede _benne_ Nybegynder
25. december 2001 - 09:58 #1
MP3 er i jo i forvejen et pakket format, så jeg tvivler på du kan få det ret meget mere ned end nogle få %\'er... :(

Hvilket program bruger du til at pakke med?
Avatar billede sluppi Nybegynder
25. december 2001 - 10:03 #2
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
25. december 2001 - 10:04 #3
En mp3 kan faktisk ikke komprimeres så meget som du skriver der. Det har jeg meget svært ved at tro på :)
Avatar billede nichlas900 Nybegynder
25. december 2001 - 10:09 #4
Har du husket at sætte den til at pakke det bedst mulige komprimering ?
Avatar billede telemuzen Nybegynder
25. december 2001 - 10:09 #5
Okey, jeg tror at vi har misforstået hinanden lidt, jeg har f.eks 23 sange med Astral projection, fylder ialt 290MB, hvis jeg smider dem i winzip, så fylder zippen, 287MB, det er jo næsten ligemeget så!?
Avatar billede telemuzen Nybegynder
25. december 2001 - 10:36 #6
Jeg har prøvet at downloade forskellige programmer
Som jeg vil teste nu, håber at det er iorden med pointgivningen!

Telemuzen
Avatar billede nichlas900 Nybegynder
25. december 2001 - 14:53 #7
Fint med mig !

Merry Jul
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
26. december 2001 - 02:24 #8
Ja rar er nok det bedste pakkeprogram, meen jeg tvivler også på at du kan kompremere mp3 filer ret meget mere med den.

Fortsat godt bagjul!

Claus
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
26. december 2001 - 02:32 #9
Er i i øvrigt klar ove at Me har fået sit eget zip program indbygget? Det skal først installeres fra RecoveryDisken og jeg ved ikke om den kan udpakke rar-filer, men den kan i.h.f. indpakke zip-filer.