Avatar billede koala Nybegynder
24. december 2001 - 18:12 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hjæææælp lydkort

Hej Alle. og god jul..
Jeg har mistet mit lydkort og kan ikke finde det igen, jeg har prøvet at geninstaller driveren igen forgæves og jeg har været em tur i BIOS og se om det ar der(hvilket det ikke var) og jeg kan ikke flytte slot til det eftersom at der er et onboard lydkort.....Det forsvandt i forbindelse med at jeg havde virus(bad trans) hvor mit diskettedrev forsvandt, det fik jeg godt nok sat til igen og så 2-3 dage efter forsvinder mit lydkort..... Er der nogle der har et svar til hvad der kan være galt....

\\vh
  Koala
Avatar billede hells_bells Nybegynder
24. december 2001 - 19:29 #1
Har du været inde i enhåndshåndtering og slette dit lydkort og derefter prøve at starte op igen ??
Avatar billede peet-49 Novice
24. december 2001 - 20:15 #2
Du skal installere driveren, fra den CD, du fik sammen med bundkortet. Tag lydkortet ud, startmaskinen, sluk maskinen. Sæt lydkortet i, start maskinen, så skulle den gerne finde lydkortet, hvis ikke, er det fordi du ikke har enablet pluk&play i bios.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2001 - 11:51 #3
Hvordan vi du tage et OnBord Lydkort ud af computeren :D
Avatar billede peet-49 Novice
25. december 2001 - 11:55 #4
gregers>> det er da ingen problem, du går i bios og desebler onboard sound, så er det gjort.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2001 - 19:28 #5
Ja okay men Fyskist set
Avatar billede koala Nybegynder
25. december 2001 - 23:21 #6
Jeg vil lige afprøve hvad i forskællige har skrevet og vil vende tilbage hurtigst muligt.......

\\vh
  Koala
Avatar billede koala Nybegynder
17. januar 2002 - 22:52 #7
Hej  Igen
ved godt at der er gådet et stykke sit siden sidst men jeg ville lige fordele pointsne og efter som at ingen af jer havde det rigtige svar men til gengæl har været så længe om at få et svar fra min side vælger jeg at give jer begge (hells bells og peet49) 10 point

\\vh
  koala
Avatar billede hells_bells Nybegynder
17. januar 2002 - 23:02 #8
Jeg har fået 30 points ? Takker for det... :o)