Avatar billede arne_ Nybegynder
24. december 2001 - 15:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Identificering af grafik/lydkort

Hey
Jeg sidder ved en maskine og aner ikke hvilket hardware af hhv. grafik og lydkort der er i maskinen.
Jeg har lige geninstalleret windows 98 men den kunne ikke finde hverken type eller evt. mærke på nogen af kortene.
Mit spg. er så: hvordan finder jeg ud af hvilke kort jeg har med at gøre, skal jeg skille computeren rent fysisk ad? eller findes der et program som kan opklare sagen for mig??
God Jul ;-)
Avatar billede tolleboy Nybegynder
24. december 2001 - 15:45 #1
så ville jeg skille com\'en af og læse på kortet hvad det er for et....

Så ville jeg manualt installere kortene. Det har jeg efterhånden gjort en del gange med mit firm...
Avatar billede arne_ Nybegynder
24. december 2001 - 17:37 #2
Det prøver jeg. Nok først i morgen. God fornøjese med andestegen:...
Avatar billede peet-49 Novice
25. december 2001 - 13:00 #3
Du kan downloade sisoft sandra, den er gratis, og den kan give dig de oplysninger, du har brug for. http:/www.3bsoftware.com/Sandra
Avatar billede snubby Nybegynder
25. december 2001 - 21:37 #4
hej
der findes også et program der hedder aida
der er gratis.
meget anbefaldes
hilsen snubby
Avatar billede arne_ Nybegynder
27. december 2001 - 11:13 #5
Tak for rådene, begge programmer virker så det må være først til møllen.