Avatar billede sporgejorn Nybegynder
24. december 2001 - 13:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Software til pioneer 106s dvd drev

Hvad skal jeg bruge før den virker.. jeg har kun  selve drevet.. men ingen cd\'er eller disketter var med.. hvad skal jeg bruge, før lortet virker.....!!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. december 2001 - 13:24 #1
det virker fra start!!

Det du så mangler er et DVD afspiller

bruger selv dette
http://www.intervideo.com/jsp/WinDVD_Download.jsp
Avatar billede sporgejorn Nybegynder
24. december 2001 - 13:26 #2
det vil sige.. jeg bare skal bruge det software du henviser til og så sæt den i computeren?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. december 2001 - 13:28 #3
øhh er drevet IKKE i PC\'en??

ALLE nye Drev er Plug N\' Play hvilket betyder at Windows HAR drivere til det!!

derfor fik du ikke noget med!!

Så hvis du skal se DVD film, så du bruge en afspiller.. men ellers skal du ikke bruge noget til at læse CD-Rommer!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. december 2001 - 13:35 #4
Takker For Pointz!

Det var det samme da jeg fik mit Toshiba SD-1212, der var heller ikke noget med til.. med det virker udemærket.. også med WinDVD insatlleret kan jeg også se DVD film *dejligt*

Avatar billede Slettet bruger
24. december 2001 - 13:36 #5
Her er et link til lidt drivers og utils til dit drev: http://www.pioneeraus.com.au/multimedia/index.html