Avatar billede shanko Nybegynder
24. december 2001 - 13:19 Der er 6 kommentarer

problemer med opstart...???

Hej Eksperter.. :o)

Jeg har et problem med min comp. når jeg har haft den slukket hele natten vil den ikke starte op igen, den vil kun lige gå der til hvor den viser ram,hd og cd´rom, også slukker den bare skærmen igen og kimmer ikke vidre...??
Kan så pille strømmen fra cd´romerne og prøve igen også vil den godt,, til andre tider skal jeg oz ha den anden hd pillet fra..??
Bruger win xp, ved ikke om det måske kan have noget at sige, har snart prøvet alt..??

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.. :o)

På forhånd tak..
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2001 - 14:21 #1
Hvor længe siden er det du har formateret? Har du prøvet andre styresystemer? Hvor varm bliver din CPU?
Avatar billede shanko Nybegynder
24. december 2001 - 15:14 #2
den bliver 24 gr. den er ikke mere end 10 dage gammel min installation... :o)
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2001 - 16:49 #3
Øh... ja, så ve\' jaj d sq ik\' li\'! :(
Avatar billede peet-49 Novice
25. december 2001 - 13:04 #4
Tryk F5 under opstart, så kommer du i fejlsikret tilstand, så kan du gå under enhåndshåndtering, for at om der er noget galt-reparere o.s.v.
Avatar billede shanko Nybegynder
25. december 2001 - 14:14 #5
peet49>>> hælper ikke noget,, har haft pillet alt ud så det kun var den ene hd ser sad tilbage, både netort,lydkort og hvad der eller sad har jeg haft pillet ud....
Satte en ting i ad gangen, for at se om jeg kunne finde ud af om der var fejl i nogen af hardwaren,,, men den gør stadig det samme..???
Avatar billede shanko Nybegynder
25. december 2001 - 14:22 #6
mit bundkort er et http://www.bxboards.com/mainboard/athlon/abit-ka7-100.shtml Og den kører med en Amd athlon, der er sat op til at 1,00GHz. + der er 640 mb ram pc 133... har haft problemer med at rammene skulle være ens med hensyn til pc 100/133, og der er kun ene af pc 133 i nu,, så der skulle problemet ikke ligge,, men ved det ikke..?? .:o)

Håber virkelig at nogen kan hjælpe, det her problem er virkeligt træls.. :o(