Avatar billede thenegro Nybegynder
24. december 2001 - 12:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedste film afspiller

Hvilken filmafspiller den den bedste, både med kvalitet og hvor mange slags film den kan afspille.....
Avatar billede plh Nybegynder
24. december 2001 - 12:47 #1
Windows Media Player levere en en god kvalitet, både med hensyn til lyd og billede.

Skal du udenfor Microsofts område, kan du hente programmet \"The Playa\" på www.divx.com. Har en fremragende kvalitet og kan håndtere de fleste formater, selv .mov vistnok.
\"GDivX\" er også en god player som kan hentes på www.gdivx.com som kan hentes her: http://www.divx-digest.com/software/gdivx_play.html

Jeg vil nok foretrække Windows Media Player, men du skal dog downloade et par codecs for at kunne afspille SMR og divx film !

/plh
Avatar billede plh Nybegynder
24. december 2001 - 12:48 #2
øhh, ved ikke lige hvorfor jeg lagde to links ind =)
Avatar billede 12tri Nybegynder
24. december 2001 - 12:55 #3
plh  --> godt spm, prøv at oprette det og se hvad folk svarer. LoL :-)

Jeg holder også på at Windows Media Player  er den bedste, og så er det så nemt når den følger med windåse
Avatar billede thomasdideriksen Nybegynder
24. december 2001 - 12:57 #4
Eneste ulempe ved WindowsMediaPlayer er hastigheden. Det er ret tungt og afvikles temmelig langsomt
Avatar billede a1a1 Novice
24. december 2001 - 14:36 #5
jeg havde først kun mediaplayer installeret men den kunne ikke afspille alt (og kunne heller ikke finde et ny codec) så installerede jeg theplaya og så kunne mediaplayer afspille det hele.....:)

Media Player er dog som thomasdideriksen siger tungere end the playa jeg har noget hvor lyden bliver delayed ca et halvt sekund, og billederene hakkker, på min pII 400, the playa kunne afspille bedere... på en pIII 933 er det ligemeget....
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. december 2001 - 05:08 #6
Selv er jeg til PowerDVD, som dog koster.
Tjek info og demo på..
http://www.cyberlink.com.tw/english/index.jsp