Avatar billede pindemad Nybegynder
24. december 2001 - 12:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP ignorer startup folder

XP er begyndt at ignorere de programmer der er i startup folder. Tidligere blev programmerne startet sammen med XP, men nu skal jeg manuelt klikke i startup menuen for at starte dem.
Avatar billede ncp Nybegynder
24. december 2001 - 12:29 #1
har du mange der ?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
24. december 2001 - 12:30 #2
Prøv > Start > Kør > Msconfig der kan du se om de er sat til at starte..Ellers er der en funktion i TWeakXP der tillader det .. http://www.tweakup.dk/filelib/winxp/tweakxp-setup.exe  ..Altså at Vælge hvilke programmer der skal starte
Avatar billede pindemad Nybegynder
24. december 2001 - 13:40 #3
Lidt mere specifikt: der ligger i startup en genvej til nsnotify.exe (netscapes mailchecker program - et lille ikon der blinker når der er mail).
Det er angivet til at skulle starte i msconfig, men det starter først når jeg starter det manuelt ved at klikke i startmenuen.
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
26. december 2001 - 01:45 #4
Der ligger jo 2 Startup folders i XP, den ene er til hvær bruger også ligger der en i \"All Users\" prøv at kopire lidt rundt på genvejene