Avatar billede swil Nybegynder
23. december 2001 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Program til at brænde VCD

Jeg har et Hauppage Wintv-kort der kan optage TV i blandt andet MPEG1 og MPEG2 format. Det medfølgende program kan kun lave VDCer fra MPEG1-format og der er billederne meget dårlige. Kan det lade sig gøre at lave VCDer fra MPEG2 filer og findes der program på nettet til dette?
Avatar billede nuki Nybegynder
23. december 2001 - 21:30 #1
Ar tror at nero kan

-Nuki
Avatar billede egadm Nybegynder
23. december 2001 - 21:31 #2
www.nero.com

det kan brænde både mpeg1=vcd og mpeg2=svcd
Avatar billede swil Nybegynder
23. december 2001 - 22:45 #3
Nero kan ikke brænde svcd (ikke den ordinære version i hvert fald). Er det rigtigt, at almindelige VCDer lavet på grundlag af MPEG1 er meget dårlige (takkede)? Eller burde kvaliteten være ligeså god som alm. fjernsyn?
Avatar billede gpa Nybegynder
23. december 2001 - 23:05 #4
Nero har et plugin til mpeg2
Avatar billede nesral Nybegynder
24. december 2001 - 00:28 #5
brug ver. 5.5 af nero med mpeg plugin