Avatar billede swil Nybegynder
23. december 2001 - 20:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Win XP og Hauppage WinTV-PVR

Jeg har installeret WinXP dansk og installeret mit Hauppage WinTV-PCR kort med software hentet fra www.hauppage.com og fulgt deres vejledning til installationen.

Jeg kan også se TV, men har to problemer:

Der er ingen lyd på

Og jeg kan ikke optage TV, jeg får en fejl der hedder Hauppage Stream Data Capture - uspecificeret fejl

Er der nogen der kan hjælpe???
Avatar billede swil Nybegynder
23. december 2001 - 20:07 #1
Dette står under enhedshåntering for Hauppage Streaming Capture Device:

Enheden kan ikke finde tilstrækkeligt ledige ressourcer. (Kode 12)

Hvis du vil bruge denne enhed, er du nødt til at deaktivere en anden af systemets enheder.
Avatar billede swil Nybegynder
23. december 2001 - 20:23 #2
Flyttede kortet placering på bundkortet - og så virkede det.