Avatar billede krogstrup Nybegynder
06. juni 1999 - 16:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe GoLive 4

Er nogen allerede på nuværende tidspunkt i besiddelse af

Adobe GoLive 4.0 for Windows

????

Hvis Ja - Hvordan og hvorhenne?
Avatar billede krogstrup Nybegynder
06. juni 1999 - 16:23 #1
Jeg ved ikke hvorfor spørgsmålet står til 0 point, men jeg vil altså GERNE give point for informationer, der kan hjælpe mig med at komme i besiddelse af ovenstående program !!!

/David :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juni 1999 - 00:33 #2
vær moralsk for en gangs skyld og køb lortet
Avatar billede krogstrup Nybegynder
07. juni 1999 - 09:52 #3
Jeg har IKKE nævnt noget om at downloade programmet gratis fra nettet. Jeg spurgte om nogen vidste om man overhovedet kan få programmet dags dato, og i så fald - hvor man finder det henne - Jeg har ikke kunne finde det i nogen danske butikker endnu...
Avatar billede lln Nybegynder
07. juni 1999 - 13:21 #4
Efterår 1999.
Hos en softwareforhandler.
Men den findes til Mac.