Avatar billede alberta Nybegynder
11. april 2000 - 16:12 Der er 6 kommentarer

print (jetdirect port)

Er der nogen der kan hjælpe mig ? Når jeg laver direkte IP print via jetdirect port i win98 virker det ikke.
Uanset hvilken version af jetadmin jeg bruger dør printeren midt i udskriften hvis dokumentet er længere end et par linier.
Desuden kommer der nogengange mystiske tegn med ud.

Det virker uden problemer i win95.
Avatar billede sjensen Nybegynder
11. april 2000 - 17:40 #1
Kan det have noget at gøre med at porten i Bios ikke er sat rigtigt op (EPP/ECP/SPP) ?
Avatar billede tof Nybegynder
12. april 2000 - 07:56 #2
Hvordan laver du IP print? Bruger du et 3. parts LPR-program?
WIN98 understøtter vel ikke direkte IP print.
Avatar billede sokristi Nybegynder
12. april 2000 - 11:16 #3
Hvis du bruger MS's implementering af TCP/IP print, skal du regne med problemer.
Avatar billede pta Nybegynder
07. maj 2001 - 12:00 #4
Hvis du bruger HP JetAdmin fostwaren, medfølger der en \"LPD\" driver til Windows 95/98 som fungere.

Har selv brugt det masser af gange, download den seneste version fra ...

http://www.hp.com/cposupport/networking/software/hpja95da.exe.html

\"Det er den Danske version\"
Avatar billede pta Nybegynder
07. maj 2001 - 12:01 #5
Der skulle selvfølgelig stå \"softwaren\" :)
// pta
Avatar billede pta Nybegynder
07. maj 2001 - 12:03 #6
Prøv evt at opdatere FirmWaren i dit JetDirect kort og Download den seneste Driver. ( Hvis du benytter en HP Laserprinter prøv da at bruge en PCL5e driver istedet for PostScript eller PCL6 ).