Avatar billede viking2 Nybegynder
21. december 2001 - 23:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brænde i XP?

Hei alle
Hvorfor vil ikke XP gjenkjenne min Plextorbrænder. Jeg kan ikke brænde musik til CD via Media Player. Den sier no device detected under \"copy to CD or Device\". Og under properties på min brænder viser den ingen record-tab. Den gjenkjenner den som et vanlig cd-rom drev. Jeg kan dog brænde med brændeprogramm( Nero 5.5)

Viking
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
21. december 2001 - 23:36 #1
prøv at hente den nyeste firmware fra www.plextor.com og hent de nyeste drivers til din brænder og installer dem...

Hvis ikke så reinstaller WinXP.... Jeg går udfra at du har et originalt XP.. for hvis det ikke er så er det ikke så mærkeligt hvis der er fejl i

Un1
Avatar billede bergeren Nybegynder
22. december 2001 - 02:31 #2
Er du svensker eller kan du ikke stave???

Flash brænderens BIOS
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 09:22 #3
bergeren> for mit at læse er viking2 norsk normand fra Norge ;o)

viking2> det undrer mig at din Plexwriter ikke virker under XP, min gamle PW8/4/82A kørte med det samme og jeg bruger det indbyggede brænderprogram.
Men prøv un1c0rn\'s forslag med en nyt firmware, nye drivere skulle være nødvendigt.

Hvad hedder din PW?
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 09:22 #4
nye drivere skulle IKKE være nødvendigt. even
Avatar billede viking2 Nybegynder
22. december 2001 - 21:24 #5
Bergeren, kom deg ut av dette forumet. Hvis du er for dum til å skille mellom de nordiske språkene så fortjener du ingen computer. Retaxes har rett.
Jeg har  PW12/10/32 og org. windows. Jeg har og instalert nyeste firmware. Mærkelig eller?

Viking
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 22:53 #6
viking2> du må undskylde mig, at jeg ikke har svaret dig, men jeg har haft svært travlt ;o)
Underligt, men min egen PW 8/4/32A fungerer fint uten nye drivere.
Måske skal vi se os om etter nye drivere til netop din model.
Jeg har set på enhedshåndteringen min, den eneste forskel på CD-normal og CD-brænder er en fil ved navn imapi.sys der skal ligge i Windows\\system32\\drivers - alle driverne er certificert af Microsoft
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2001 - 23:00 #7
har du prøvet med en update hos Microsoft
Avatar billede viking2 Nybegynder
23. december 2001 - 23:01 #8
Jeg har instalert windows på nytt og nå fungerer alt normalt. Jeg undrer meg bare hva det var som skjedde. Greit å vite så man ikke laver samme fejlen igjen. Men tak for hjelp uansett.
Viking
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. december 2001 - 23:16 #9
velbekomme og god jul til dig ;o)