Avatar billede skygge Nybegynder
21. december 2001 - 14:15 Der er 7 kommentarer

Win Xp skrivebord

Jeg sidder her med to computere, har lige instaleret XP på dem begge og vil gerne kunne ovreføre filer fra det ene skrivebord til det andet, men det kan tilsyneladene ikke lade sig gøre...

Jeg kan ikke få adgang til mappen *:\\documents and settings\\\"en eller anden bruger\"\\skrivbord... Det er ved deling over nætværk (de er forbundet med et krydeset kabel)

Har prøvet at bruge remote desktop men uden held da det ikke kan lade sig gøre at ovre fører filer på denne måde \"hvad jeg ved af\" Der ud over er denne måde meget langsom og klodset hvis man skal logge af og på mange gange hver dag..

Til den person der kommer med en holdbar løsning vanker der 75 point...

Hilsen Skyggen
Avatar billede resten Nybegynder
21. december 2001 - 14:23 #1
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. december 2001 - 15:26 #2
lav en shared mappe og overfør C:\\Dokuments and Settings til Shared mappen
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. december 2001 - 15:29 #3
du kan nøjes med at kopiere indholdet af skrivebordet til Shared mappe så kan han hente det der over nettet.
Avatar billede skygge Nybegynder
21. december 2001 - 16:12 #4
Problemet er at det er lidt for besværligt, om der dog ikke var en anden måde hvormed at dette kunne løses...

Og et endet spørgsmål: Outlook ringer ikke automatisk op til internettet, det er meget træls at det ikke gør det da det hurtigt bilver dobbelt arbejde..
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. december 2001 - 16:31 #5
der skal nogen gange knofedt til før det hjælper.
Der findes ingen nemme løsninger til det, så lidt skal der arbejdes
Avatar billede resten Nybegynder
21. december 2001 - 16:43 #6
Kunne du ikke finde noget under det link til M$
Avatar billede egadm Nybegynder
21. december 2001 - 21:24 #7
share din desktop folder det omgår dine sikkerhedsinstillinger.

og du kan nu frit kopiere frem og tilbage