Avatar billede madduck Nybegynder
21. december 2001 - 09:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Quake 2

Hvordan kan det være at min maskine rebooter, når jeg starter quake 2? Maskinen har win 98 SE. Nu kan jeg ikke gå amok i julen med netspil, pga af det! Hjælp hvis nogen kender til det! Jeg har geninstalleret 3 gange! Og jeg har også kørt det på min XP maskine med succes!
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2001 - 09:25 #1
Har du lagt via driverne ind ?
hvis altså dit bundkort bruger via chipsæt
Avatar billede moonrider Nybegynder
21. december 2001 - 09:41 #2
jeg havde samme prb. med en acorp bundkort som fik en bios opgradering så spandt den som en mis
prøv at se om der ikke er en upgrage til din bios.
Avatar billede carstengp Nybegynder
21. december 2001 - 09:44 #3
Det har noget med dit grafikkort at gøre...
Spillet understøtter et vist antal grafikkort. Det kan være at dit grafikkort er for \"nyt\" i forhold til hvad Quake2 understøtter. Hvis du går ind på www.quake.com, kan du få svar på hvorfor din maskine rebooter.

Prøv også at se dette link: http://www.q3arena.com/?comment=527
Avatar billede madduck Nybegynder
21. december 2001 - 10:20 #4
afventer lige. Jeg er på arbejde! Kigger når jeg kommer hjem! God jul!
Avatar billede carstengp Nybegynder
19. februar 2002 - 17:49 #5
Det er en halvlang arbejdsdag du har :-)
Avatar billede carstengp Nybegynder
14. juni 2002 - 15:26 #6
Nå, er du kommet hjem? *LOL*