Avatar billede steene Nybegynder
21. december 2001 - 01:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Adgangskode til web-site i javascript

Findes der et javascript der opretter en adgangskode samt brugernavn, der skal udfyldes inden brugeren lukkes ind på en side?

mvh
Steene
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. december 2001 - 01:23 #1
javascript er vist ikke så sikkert til adgangsbegrænsning, men prøv evt. at kigge på www.script.dk der ligger en del javascripts, ellers på www.hotscripts.com
Avatar billede michaelgm Nybegynder
21. december 2001 - 01:31 #2
Har du ikke fundet et endnu.. Eller er der en del her:
http://www.hotscripts.com/search/?query=Password&category=javascript

Avatar billede michaelgm Nybegynder
21. december 2001 - 01:34 #3
Avatar billede michaelgm Nybegynder
21. december 2001 - 01:41 #4
Jeg håber lige du skriver når du har fundet noget ellers vil jeg ikke blive ved med at lede ;o)
Avatar billede steene Nybegynder
21. december 2001 - 01:43 #5
Jeg er i fuld gang med at undersøge....
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. december 2001 - 01:43 #6
Hvis brugernavnet skal oprettes skal du helt bestemt bruge noget serverside programmering til at gøre det.
Serveren er jo det eneste sted du kan gemme kodeord og andre data fra det ene besøg til det næste.
Avatar billede michaelgm Nybegynder
21. december 2001 - 01:43 #7
Her tror jeg der er et fedt et:

Her er hvad der stor om scriptet:
http://www.netstuff.dk/default.asp?id=Javascripts

Med dette javascript kan du have et eller flere brugernavne og passwords. Hver bruger kan automatisk blive sendt til hver sin side, eller den samme side. Meget smart og kan nemt bruges i mange situationer.
Avatar billede steene Nybegynder
21. december 2001 - 01:45 #8
Tak for hjælpen...

Steene
Avatar billede michaelgm Nybegynder
21. december 2001 - 01:45 #9
Jacoba>> Nu er jeg ret ny på området.. Men det kan man vel også få et javascript til kan man ikke?
Avatar billede michaelgm Nybegynder
21. december 2001 - 01:48 #10
Så lidt steene