Avatar billede alberta Nybegynder
10. april 2000 - 10:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nedlukning Win98 SE

har nogen fundet en løsning på nedlukningsproblemerne med Windows 98 Second Edition ?
Vi har prøvet Shutdown Update - uden held.
Avatar billede krusell Nybegynder
10. april 2000 - 10:37 #1
Hvad er det for et problem?
Avatar billede alberta Nybegynder
10. april 2000 - 10:38 #2
problemet er, at den ikke lukker ned af sig selv. Den hænger med billedet "windows lukkes" indtil man slukker pc'en.
Det sker ikke hver gang, men meget tit.
Avatar billede alberta Nybegynder
10. april 2000 - 10:39 #3
Det er et kendt problem med Win98 SE
Avatar billede atomizer Nybegynder
10. april 2000 - 13:38 #4
Du kan hente et patch fra www.microsoft.com

Det har jeg i hvertfald fået til at virke

//Atomizer
Avatar billede stigers Juniormester
10. april 2000 - 14:44 #5
Jeg kører også win98 SE men min maskine lukker da ned som den skal!!??
Avatar billede alberta Nybegynder
10. april 2000 - 16:56 #6
Det er ikke på alle pc'er problemet optræder - og ikke hver gang man lukker ned.

Om patchen virker skal vise sig over en testperiode, men jeg vil gerne høre andre løsningsforslag
Avatar billede odense2g Nybegynder
12. april 2000 - 22:10 #7
Hej
Du skal kontrolerer om Deaktiver hurtig lukning af computeren. Du finder den i Start-Programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemoplysninger-Funktioner-værktøj til systemkonfiguration-avanceret. pas på med ændringerne her under, skriv ændringerne ned hver gang så du kan rette det hvis et bliver nødvendig.